کد مطلب: ۵۵۸۷۸۵

برایان اعتماد، ثروتمندترین ایرانى‌الاصل در امارات کیست؟

برایان اعتماد، ثروتمندترین ایرانى‌الاصل در امارات کیست؟

در این مقاله با شما درباره دکتر برایان اعتماد صحبت کرده‌ایم که جزء ثروتمندترین و موفق‌ترین افراد در امارات می‌باشد.

اگر اهل مطالعه باشید بدون شک درباره اشخاص ثروتمند دنیا باید اطلاعات زیادی داشته باشید. اما این احتمال هم زیاد است که درباره برخی از ثروتمندان هم هیچ‌گونه اطلاعاتی نداشته باشید و حتی با شنیدن نام آنها بسیار تعجب کنید. ما می‌خواهیم در این مقاله با شما درباره دکتر برایان اعتماد صحبت کنیم که جزء ثروتمندترین افراد در امارات می‌باشد و شک نداریم که نام او را زیاد شنیده‌اید.

دکتر برایان اعتماد کیست؟

تا به حال نام دکتر برایان اعتماد به گوشتان خورده است؟ اصلا می‌دانید که دکتر برایان اعتماد کیست؟ در چه زمینه‌ای فعالیت دارد؟ چند سال دارد؟ چگونه جزء ثروتمندترین افراد دنیا شناخته شده است؟ دکتر برایان اعتماد را ثروتمندترین ایرانی‌الاصل در امارات می شناسند!

موفق‌ترین ایرانی در امارات

وی در ۲۷ فروردین ماه در تهران متولد شده و در سن ۱۰ سالگی همراه با خانواده خود به یکی از کشورهای شناخته شده جهان یعنی آمریکا مهاجرت کرد.

دکتر تحصیلات متوسطه خود را در بورلی هیلز یکی از مدارس شناخته شده کشور آمریکا گذراند و برای کسب مدرک دکترای خود وارد یکی از دانشگاه‌های بنام آمریکا (نیویورک یونیورسیتی لاواسکول) شد.

دکتر برایان با تلاش و پشتکاری که داشت توانست جزء بهترین دانشجویان برتر دانشگاه شده و از طرف دولت نیویورک به عنوان وکیل شهر انتخاب شود.

تلاش و پشتکار دکتر اعتماد به اندازه‌ای بود که به پیشنهاد یکی از دوستان خود راهی واشنگتن دی‌سی شده و با سناتورهای آنجا مشغول به کار شد.

ناگفته نماند که برایان اعتماد در ایالت کالیفرنیا کشور آمریکا به عنوان مشاور حقوقی استخدام شده و سپس به سنگاپور رفته و به عنوان مشاور دیپلمات و سیاستمدار مشغول به کار شد.

نکته بسیار جالبی که لازم است درباره دکتر برایان اعتماد بدانید این است که وی در سال ۲۰۰۴ میلادی با مهاجرت کردن به دبی مسئولیت رهبری املاک و مستغلات بازارهای بین‌المللی امارات متحده عربی را به عهده گرفت.

برایان اعتماد ثروتمند

مالک موفق‌ترین کمپانی خاورمیانه

در هر کشور و ایالتی، هستند افرادی که جزء ثروتمندان شناخته شده‌اند. اما کمتر کسی به موفقیت رسیده است. موفقیت تنها رسیدن به ثروت نیست، بلکه رسیدن به اهداف بزرگ است. دکتر برایان اعتماد علاوه بر ثروت از موفق‌ترین افراد جهان است. وی مالک و بنیانگذار کمپانی تملیک، برترین کمپانی خاورمیانه است.

در سال ۲۰۰۴ میلادی دکتر برایان اعتماد با مهاجرت کردن به کشور دبی مسئولیت املاک و مستغلات بازارهای بین‌المللی را بر عهده گرفتند و شاید این اولین قدم برای ثروتمند شدن ایشان در امارات بود.

نکته بسیار مهم درباره کمپانی تملیک این است که این کمپانی در حال حاضر در ۹ منطقه مختلف: دبی، لندن، اندیجان (ازبکستان) نیویورک، لس‌آنجلس ،میامی، لیسبون (پرتغال)، پاریس و سن‌دیگو مشغول به فعالیت‌های برج‌سازی و هتل‌سازی می‌باشد.

برایان اعتماد خیر و بیلیونر ایرانی

شاید بسیاری از افراد ثروتمند هنگامی که موقعیت و پستی به دست می‌آورند گذشته خود را فراموش کنند. اما درباره دکتر برایان اعتماد اصلا این‌گونه نیست. دکتر اعتماد تقریبا مبلغی معادل ۷۰% درآمد خود را صرف امور خیریه می‌کند و نزدیک به ۱۲ هزار یتیم را تحت سرپرستی خود دارد. وی اصالت و اصلیت ایرانی خود را هرگز فراموش نکرده است. با خدا باش، پادشاهی کن! این شعار معروف برایان اعتماد است که سرلوحه زندگی خود قرار داده است.

شعاری که شاید هزاران بار آن را شنیده باشید یا خودتان هم در الفاظ و جملاتی که روزانه استفاده می‌کنید به کار برده باشید. دکتر برایان در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۸ کمک‌های نقدی و غیر نقدی بسیار زیادی به زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان کشور ایران کرده‌اند.

ایشان جزء معدود کسانی هستند که در این اتفاق ناگوار کمک های بسیار زیادی کرده‌اند. از دیگر فعالیت‌های این مرد بزرگ تاسیس و ساخت چندین مساجد، خوابگاه، بیمارستان، مدرسه و… می‌باشد.

برایان اعتماد افتخار ایران

راه رسیدن به موفقیت برایان اعتماد

هر کس در زندگی شخصی که دارد رمز و رازهای خصوصی زیادی دارد که برای رسیدن به موفقیت خود از آنها استفاده می‌کند.

دکتر برایان اعتماد نیز راه رسیدن به موفقیت خود را موارد زیر عنوان کرده است.

  • داشتن هدف مشخص
  • ایمان به خدا
  • تلاش و پشتکار
  • ورزش
  • رژیم غذایی مناسب

دکتر برایان اعتماد شاید تنها ایرانی اصیل ثروتمند در دنیا نباشد، اما قطعا موفق‌ترین فرد در حرفه خود است. برای رسیدن به قله‌های سعادت باید با تمام موانع پیش رو و دشمنان جنگید، کاری که هر کسی از عهده آن بر نخواهد آمد. اما موفقیت‌های روزافزون دکتر ثمره تلاش و جنگیدن برای رسیدن به موفقیت بوده است.

ایشان در طول زندگی خود همیشه سعی کرده‌اند در هر موقعیت و حرفه‌ای که فعالیت دارند بهترین خود باشند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهدافشان انجام داده‌اند.

دکتر برایان اعتماد از جمله ثروتمندانی هستند که با وجود سال‌ها زندگی در کشورهای مختلف یاد و توکل خدا را فراموش نکرده و اساس زندگی خود را بر پایه توکل بر خداوند بنیانگذاری کرده‌اند. وی بر این باورند که با خدا باش و پادشاهی کن.

نتیجه‌گیری

اگر در زندگی به دنبال راه و روش موفقیت هستید، از تجربیات بزرگ مردانی همچون دکتر برایان اعتماد استفاده کنید. قطعا برای موفق شدن شما نیاز دارید تا با افراد این چنینی در ارتباط باشید. همچنین با دنبال کردن راه ِ افراد همیشه پیروز، می‌توانید مسیر زندگی خود را هموار سازید. با آرزوی رسیدن به پیروزی‌های پی در پی برای تمام افراد جهان!

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • خدیجه

    ممنون که زحمت کشیدید و این مقاله خوب رو تهیه کردید.
    لطفا درباره ی آقای برایان اعتماد مطالب بیشتری بزارید؛ ایشون الگویی خیلی خوب برای افرادی هستند که می خواهند وارد کسب و کار شوند.

    • مادر محراب

      👏👏

  • حببیه نبی زاده

    خیر

  • ناشناس

    چه جالب که هیچ سایتی سن ایشون نمیزاره کلا تمام سایت ها فقط یه متن نوشته??

  • ناشناس

    من با برایان دوستم . یه رفیقه بینظیره

    • ناشناس

      پل ارتباطی با ایشان چگونه است من در دبی کار خود را از دست دادم

  • مهدی

    من با برایان دوستم. یه رفیقه بینظیره

    • ابوالفضل

      سلام اگر با ایشان دوست هستید خواهش میکنم به او بگویید که به من مقداری کمک مالی بکند که توی بد شرایطی هستم با ۳ فرزند کوچک و خانه ی مستاجری و کار گری ساده‌ی پیش نیستم و حتی نمیتوانم برای فرزندانم لباس گرم تهیه کنم

    • ناشناس

      در خواب

  • ناشناس

    سلام اگه کسی با ایشون در ارتیاط لطف کنه پیغام منم بهش برسونه میخام خونه بفروشم خونم فروش نمیره بیاد خونه منا بخره

  • ناشناس

    سلام آقای برایان لطفا یه تماسی با بنده بگیرید راجع تجارته لطفا?

  • AAbshorti

    اگه از اهنگ جلس آرتا اومدی اینجا خیلی پیگیری داداش😂😂😂

  • ایرانی

    میدونید چقدر ایرانی موفق و ثروت مند هست که به لطف مسئولین از کشور فراری داده شدند؟ سهم ایرانیان آمریکا در اقتصاد این کشور چهارصد میلیارد دلاره میدونید یعنی چی؟ کافیه بدونید بودجه امسال ایران صدمیلیارد دلار بوده! اگر همین ادما تو ایران بودند هیچکس بیکار نبود و میلیون ها فرصت شغلی ایجاد میشد؛ منتها کو اون ندیریت صحیح؟ کو اون امنیت؟ این بندگان خدا میترسن خانوادشون رو تو خیابون گشت ارشاد بگیره وگرنه عاشق ایران و ایرانی هستند! تو دبی دیدمش انگار یه کارگر بود انقدر که خاکی بود