کد مطلب: ۴۳۰۳۰۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بررسی عملکرد نمادی با بازدهی سالانه ۶۴۰درصدی / کپارس کی باز می‌شود؟

بررسی عملکرد نمادی با بازدهی سالانه 640درصدی / کپارس کی باز می‌شود؟

بررسی صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای 9ماهه کپارس نشان می‌دهد این شرکت در این مدت به ازای هر سهم سودی 1282ریالی محقق کرده که رشدی 124درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بررسی صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای 9ماه منتهی به 30 آذر امسال شرکت کاشی پارس نشان می‌دهد این شرکت در 9 ماه نخست سال توانسته سودی 1282 ریالی به ازای هر سهم محقق سازد که 124درصدی بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

شرکت کاشی پارس که با نماد کپارس و سرمایه 124 میلیارد ریالی در بورس فعال است در این مدت 998میلیارد ریال درآمد عملیاتی داشته که در مقایسه با 9ماهه سال گذشته افزایشی 51 درصدی را نشان می‌دهد.

با مقایسه میزان فروش کپارس در پنج سال اخیر، این نکته مشخص می‌شود که میزان فروش این شرکت در سال 97 جهشی 74درصدی داشته و از 570میلیارد ریال به 991 میلیارد ریال رسیده است.

همچنین میزان فروش 9ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشدی 51درصدی را نشان می‌دهد.

کپارس در 9ماه نخست امسال بیش از 1میلیارد مترمربع انواع کاشی دیواری را در داخل کشور به فروش رسانده که اگرچه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته ولی به دلیل افزایش قیمت، مبلغ فروش رشدی 24درصدی داشته است. نکته جالب توجه در صورت مالی 9ماهه کپارس افزایش فروش 96درصدی این شرکت در بازارهای صادراتی بوده است.

8 7

روند فروش سالانه کپارس

بررسی گزارش فروش ماهانه کپارس نشان می‌دهد این شرکت روند فروش ماهانه پرنوسانی داشته است.

کپارس در دی ماه 121 میلیارد ریال فروش داشته که در مقایسه با آذرماه افتی هفت درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت کاشی پارس در دی ماه بیش از 266 هزار مترمربع کاشی دیواری تولید کرده که در مقایسه با ماه آذرماه افتی شش درصدی داشته اما میزان تولید کاشی برسلانی با رشدی هشت درصدی به بیش از 102 هزار مترمربع رسیده است.

در بخش فروش نیز کپارس در دی ماه 281 هزار 701 مترمربع کاشی دیواری و 80هزار و 351 مترمربع کاشی برسلانی فروخته که در مقایسه با ماه آذر به ترتیب افتی یک درصدی و رشدی چهار درصدی داشته‌اند. این در حالی است که نرخ فروش هر مترمربع کاشی دیواری و کاشی برسلانی به ترتیب افتی شش و هشت درصدی داشته است.

9

روند فروش ماهانه کپارس

عملکرد بورسی کپارس حاکی از آن است که این نماد در یک ماهه اخیر رشدی 15درصدی داشته است و قیمت هر سهم آن در سه ماه اخیر 85 درصد رشد کرده است. بازدهی یکساله کپارس نیز نزدیک به 640 درصد بوده است. با این حال نماد کپارس مدتی است که به حالت تعلیق درآمده است.

در اطلاعیه منتشرشده در کدال آمده است به دلیل عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان، شرکت بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرده، با توجه به اتمام مهلت یک ماهه ناشر به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های مصوب سازمان، نماد معاملاتی ناشر تعلیق می‌شود. بدیهی است تا زمانی که نماد معاملاتی ناشر به رعایت الزامات ماده 7 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان عمل نکند، نماد کپارس بازگشایی نخواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مشکل سهامداران خرد چی میشه آخه .
    باید هر چه سریعیتر کپارس باز بشه تا سهامداران خرد زیان نبینن .از مدیران سهامداران کپارس خواهشمندم هر چه سریعتر به بازگشایی سهام اقدام کنن .
    باتشکر