کد مطلب: ۱۴۲۰۱۴

برقراری پرواز مستقیم کرمان به تفلیس

برقراری پرواز مستقیم کرمان به تفلیس

پرواز رفت و برگشت کرمان – تفلیس برای اولین بار در استان کرمان برقرار شد.

مدیر آژانس مسافرتی تاپ‌سیر کرمان افزود: این پرواز روز دوشنبه هفته جاری همزمان با عید سعید فطر ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد، فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کرمان را به مقصد تفلیس ترک و ساعت چهار صبح در فرودگاه تفلیس به زمین نشست.

مجید دهقانی با بیان اینکه این پرواز رفت و برگشتی به صورت هفتگی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: هواپیمایی که برای این پرواز در نظر گرفته شده ایرباس از هواپیمایی زاگرس است که 116 صندلی اکونومی و 30 صندلی بیزنس دارد.

وی با اشاره به اینکه روزانه 10 تا 15 پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به تفلیس انجام می‌شود، اظهار کرد: تفلیس به لحاظ امنیتی در جایگاه بالایی دارد و با توجه به مسائل امنیتی که در ترکیه و استانبول به وجود آمد، گرایش توریست‌ها به تفلیس بیشتر شده است.

دهقانی گفت: قبل از این کرمانی‌هایی که قصد سفر به تفلیس را داشتند، هزینه‌های زیادی متحمل می‌شدند، به گونه‌ای که 500 هزار تومان بلیط رفت و برگشت به تهران و هزینه‌های نقل‌وانتقال از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام خمینی (ره) به هزینه سفرشان اضافه می‌شد.

وی اظهار کرد: در اولین پرواز کرمان به تفلیس 50 نفر از مسافران، کرمانی‌های ساکن تفلیس بودند و پیش‌بینی می‌کنیم استقبال خوبی از این پرواز شود.

وی اضافه کرد: پرواز رفت و برگشت کرمان - تفلیس در مرحله نخست برای مدت سه ماه برنامه‌ریزی شده و در صورت استقبال مسافران ادامه خواهد داشت.

پرواز کرمان - تفلیس به صورت رفت و برگشت در روزهای دوشنبه هر هفته انجام می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.