کد مطلب: ۱۹۶۸۸۵

برق‌رسانی به تمام مشترکان تهرانی

برق‌رسانی به تمام مشترکان تهرانی

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: خوشبختانه تا ساعت ۲۳ شب گذشته وضعیت برق تهران به روال عادی بازگشت و همه مشترکان برق‌دار شدند اما برق‌رسانی به 6 روستا به دلیل بسته بودن مسیرهای ارتباطی امکان‌پذیر نیست.

محمود‌رضا حقی‌فام در خصوص آخرین وضعیت برق‌رسانی به مناطق مختلف کشور خاطرنشان کرد: از روز گذشته بالغ بر ۱۵ فیدر برق در تهران دچار قطعی بود که بر اثر آن حدود ۴۵ هزار مشترک تحت تاثیر خاموشی قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: از ابتدای خاموشی‌ها ۲۰۰ اکیپ برای برق‌دار کردن مناطق مشکل‌دار فعالیت خود را آغاز کردند به طوریکه حدود ساعت ۲۳ اعلام شد که عملیات خاتمه پیدا کرده و شرایط برق‌رسانی به شهر تهران به روال عادی بازگشته است.

معاون هماهنگی توزیع توانیر با بیان اینکه استان البرز نیز هم زمان با قطعی ۹ فیدر روبرو بود عنوان کرد: در این استان حدود ۷۰ اکیپ عملیاتی برای رفع مشکل مردم در فعالیت بودند که در ساعت ۱۹ عملیات در این استان به اتمام رسید و تمام مناطق برق دار شدند.

حقی‌فام در خصوص برق رسانی به روستاهای کشور گفت: در حال حاضر ۵ یا ۶ روستا در آذربایجان شرقی دچار قطعی برق هستند که به دلیل بسته شدن شریان‌های اصلی امکان خدمات رسانی در این روستاها وجود ندارد.

وی افزود: به محض باز شدن مسیرهای دسترسی، اکیپ‌ها آماده برق دار کردن روستاهای دچار مشکل هستند.

معاون هماهنگی توزیع توانیر در خصوص علت قطعی برق در نقاط مختلف اظهار کرد: شبکه‌های توزیع برق در سطح کشور هوایی هستند و به دلیل اینکه بیشتر سیم‌ها بدون روکش هستند زمانی که در معرض بارندگی شدید یا برخورد درختان باشند معمولا دچار اتصال و قطعی برق می‌شوند.

حقی‌فام در انتها خاطرنشان کرد: در این شرایط در خیلی از نقاط اقداماتی از قبیل شاخه زنی درختان و استفاده از کابل‌های خود نگهدار صورت گرفته بود که در صورت انجام ندادن این اقدامات خاموشی‌ها در کشور بسیار گسترده رخ می‌داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.