کد مطلب: ۵۹۴۷۲۹

چه فصلی بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش است؟

چه فصلی بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش است؟

استفاده از تورهای مختلف یکی از بهترین راه‌ها برای سفر به کیش است. زمانی که شما از تور استفاده نمایید، با کمترین زحمت و پرداخت مبلغ مناسبی برای سفر، می‌توانید یکی از بهترین خاطرات خود را در این مکان گردشگری پرطرفدار بسازید.

اگر برای تعطیلات مسافرت را در نظر بگیرید؛ به کجا سفر می‌کنید؟ به نظر شما چه تعداد از افراد هستند که برای مسافرت خود، جزیره زیبا و دیدنی کیش را انتخاب می‌کنند؟

جزیره کیش یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها برای تمامی گردشگران ایرانی و حتی خارجی است. تفریحات و مکان‌های دیدنی این جزیره باعث شده تا افراد زیادی برای رفتن به این مکان مشتاق باشند و آن را به عنوان مقصد خود در نظر بگیرند.

استفاده از تورهای مختلف یکی از بهترین راه‌ها برای سفر به کیش است. زمانی که شما از تور استفاده نمایید، با کمترین زحمت و پرداخت مبلغ مناسبی برای سفر، می‌توانید یکی از بهترین خاطرات خود را در این مکان گردشگری پرطرفدار بسازید.

جالب است بدانید که تعداد زیادی از افراد متقاضی برای این سفر و استفاده از تورهای کیش، ساکنین شهر مشهد هستند و به دلیل وجود متقاضیان زیاد، تعداد زیادی تور کیش از مشهد با تنوع و قیمت‌های مختلف ارائه می‌شوند.

تقریبا تمام آژانس‌های مسافرتی در شهر مشهد تور کیش از مشهد را ارائه می‌دهند و در تلاشند برای رفاه مراجعین خود، بیشترین تنوع و خدمات را با مناسب‌ترین قیمت‌ها (تا حد امکان) ارائه دهند.

یکی از مسائل مهمی که در قیمت این تورها تاثیرگذار خواهد بود و تعداد مسافرین را بالا و پایین می‌کند، زمان سفر به این جزیره است. اینکه شما چه زمانی به کیش سفر کنید و از چه امکاناتی و با چه قیمتی استفاده کنید، یکی از مواردی است که حتما باید در رابطه با آن مطالعه کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و مسافرت خوبی داشته باشید.

همسفرها در این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا طبق سلیقه و تفریحات مورد علاقه خود، بهترین زمان را برای رزرو تور کیش از مشهد انتخاب نمایید.

بهترین زمان رزرو تور کیش از مشهد از نظر آب و هوا

در حالت کلی هوای کیش گرم و مرطوب است و گاهی این گرما و رطوبت به حدی می‌رسد که تحمل آن بسیار سخت می‌شود. ولی زمان‌هایی نیز وجود دارد که هوای این جزیره متعادل شده و شما می‌توانید از آن لذت ببرید.

در ماه‌هایی که کیش از هوای مطبوعی برخوردار است، رطوبت آن به کمترین حالت ممکن خواهد رسید و متوسط دمای جزیره کیش بین ۱۹ تا ۲۲ درجه تغییر می‌کند.

حالا سوالی که پیش خواهد آمد این است که دقیقا در کدام ماه‌ها هوای کیش مطبوع خواهد شد؟

از ابتدای دی ماه تا اواخر فروردین و حتی گاهی تا اواخر اردیبهشت، هوای کیش حالت مطبوعی دارد و افرادی که نسبت به گرما حساسیت بالایی دارند، می‌توانند در این بازه زمانی تور کیش از مشهد را رزرو نمایند.

البته توجه به این نکته نیز ضروری است که گاهی در ماه فرورین که پرمسافرترین ماه کیش است، افراد نمی‌توانند گرمای هوا را تحمل کنند. به همین دلیل است که شما باید نسبت به میزان تحمل خود در برابر گرما آگاهی داشته باشد و سپس برای تاریخ سفر خود تصمیم بگیرید.

اربیشهت نیز ماهی است که در آن رطوبت هوا هم‌چنان کم است و بادهای خنک شبانگاهی و آب سرد دریا نیز دلایلی هستند که هوا را مطبوع می‌کنند.

به این نکته نیز توجه کنید که در فصل تابستان ممکن است رطوبت هوا (به دلیل حرارت بالای که دارد) به ۱۰۰% برسد. اگر می‌خواهید از تفریحات آبی استفاده کنید، بهتر است این فصل را انتخاب نکنید چرا که ممکن است حتی تنفس برای شما در چنین شرایطی سخت باشد.

بهترین زمان سفر به کیش از نظر هزینه‌های سفر

بسیاری از افراد اولین موردی که برای سفر چک می‌کنند، هزینه مسافرت و خرید تور است. مسافرت یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی است که هر فردی از آن لذت خواهد برد ولی گاهی هزینه‌های آن مانع از انجامش می‌شود.

برای اینکه بخواهید سفری اقتصادی به کیش داشته باشید، باید بدانید که دقیقا در چه فصلی می‌توانید از تخفیف‌ها و قیمت‌های پایین‌تر برخوردار شوید.

عموما زمانی که تعداد مسافران کم باشد، هزینه بیشتر خدمات مانند هزینه‌های هتل‌ها و جاذبه‌های گردشگری و توریستی در کیش کاهش پیدا خواهد کرد.

فصل تابستان دقیقا همان فصلی است که شما به دنبال آن هستید. در این فصل قیمت تمامی خدمات کاهش پیدا می‌کند و شما می‌توانید در جشنواره‌های مختلف و جذاب فراوانی شرکت کنید و لذت ببرید.

دلیل حجم کم مسافران در این فصل، دمای هوا است. همانطور که گفتیم هوای کیش به صورت کلی گرم و مرطوب است و میزان آن در فصل تابستان به اوج خود خواهد رسید. به دلیل این هوای گرم که برای خیلی از افراد تحمل آن غیر ممکن است، تعداد مسافران کاهش پیدا کرده و قیمت‌های جدیدی در بازار دیده می‌شوند.

IMG 20211107 110742

بیشتر هتل‌های موجود در جزیره کیش تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا در این فصل قیمت اتاق‌های خود را تا جایی که می‌توانند کاهش دهند تا مسافران بتوانند از خدماتشان استفاده نمایند.

قسمت‌های مختلف جزیره تلاش می‌کنند تا در فصل تابستان با برگزاری فیستیوال‌ها و جشنواره‌های مختلف، گردشگران را به کیش جذب کنند.

البته لازم به ذکر است که در فصل پاییز نیز به دلیل بارش مداوم و ناگهانی باران و ایجاد سیل، ممکن است قیمت‌ها کاهش پیدا کند ولی بازهم فصل تابستان از این نظر بسیار مناسب‌تر است.

بهترین زمان سفر به کیش برای شرکت در رویدادها

همانطور که گفتیم فصل تابستان به دلیل آب و هوای گرم و مرطوب خود، فصلی است که مسافران کمی در آن به کیش سفر می‌کنند.

از آن‌جایی که کار بسیاری از افراد شاغل در کیش به گردشگری و حضور گردشگران بستگی دارد، لازم است در این فصل برای جذب گردشگران از جذابیت‌های دیگری استفاده شود.

یکی از این موارد؛ برگزاری فستیوال‌ها و جشنواره‌های مختلف است. مدیران و مسئولین کیش جذاب‎ترین فستوال‌ها را در فصل تابستان برگزار می‌کنند تا تعداد زیادی از افراد را به جزیره بکشانند و کاری کنند تا برای چرخ اقتصادی کیش هیچ مشکلی پیش نیاید.

اگر شما جزء افرادی هستید که برای شرکت در این جشنواره‌ها مشتاق هستید، می‌توانید از ۱ تیر تا آخر شهریور نسبت به رزرو تور کیش از مشهد اقدام نمایید و سفر خوبی را تجربه کنید.

مسابقات رالی تور خانوادگی، جشنواره آبنبات چوبی، جشنواره خرید، جشنواره سلامت، شرکت در کنسرت‌های مختلف، استفاده از تخفیفات مختلف برای خرید انواع کالا و… جزء تفریحاتی هستند که می‌توانند در تابستان تجربه کنید.

همسفرها در این مطلب شما را با بهترین زمان‌ها براس سفر به کیش آشنا نمود. شما عزیزان می‌توانید تور مناسب خود را در هر زمان و با هر امکاناتی که دوست دارید، از طریق سایت آژانس مسافرتی همسفرها رزور نمایید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فصلی که جیبت پر از پول باشه که ما هیچ فصلی تو جیبمان پول نیست و نمی توانیم به سفر کیش برویم کیش برای ما بی پولها مثل کشورهای خارج است و ارزوی رفتنش را داریم کجاست آن وزیر گردشگری که کارت و یارانه سفر بدهد و به فکر بدبخت بیچاره ها باشند.