کد مطلب: ۵۵۹۴۶۰

بهترین سئوکارهای ایران چه کسانی هستند؟

بهترین سئوکارهای ایران چه کسانی هستند؟

بهترین سئوکارهای ایران چه کسانی هستند؟ سوالی که امروز به آن پاسخ خواهیم داد پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شاید شما با سئو آشنا نباشید ، سئو در واقع بع تمامی کارهایی گفته می‌شود که برای افزایش رتبه سایت شما در گوگل انجام می‌شود تا رتبه بهتر و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشید.

برترین سئوکاران ایرانی:

شماره ۱: ناصر رسولی

ناصر رسولی در زمینه سئو سابقه‌ای ۱۰ ساله دارد که توانسته هم پروژه‌های خارجی و هم ایرانی بالغ بر ۲۰۰۰ مورد را برای خود جمع‌آوری نماید. این شخص در پروژه‌های خود با استفاده از سئو کلاه خاکستری در سریع‌ترین زمان ممکن رتبه‌های وب سایت را بهبود داده و نهایت کیفیت در کار را ارائه می‌نماید.

تا به امروز گزارشی مبنی بر تخطی ناصر رسولی از قرارداد وجود نداشته است و توانسته تمامی پروژه‌های خود را دقیقاً سر زمان مشخص تحویل نماید.

IMG 20210702 141545

وب‌سایت شخصی ناصر رسولی که بر روی آن آموزش‌های پولی خود را ارائه می‌نماید www.naser-rasouli.ir بوده و وب‌سایت تخصصی سئو که آموزش‌های رایگان سئو خاکستری بر روی آن منتشر می‌گردد www.seohacker.academy می‌باشد.

ناصر رسولی امروزه بیشتر مشغول تعلیم شاگردان و کارآموزان جدید خود می‌باشد. برای مشاهده آموزش‌های رایگان سئو که توسط ناصر رسولی منتشر شده است می‌توانید کلمه آموزش سئو را جستجو کرده و وارد وب‌سایت سئوهکر شوید تا به تمامی آموزش‌های رایگان ناصر رسولی دسترسی داشته باشید.

شماره ۲: علی حسینی

اگر در مورد بهترین سئوکاران ایران با یک متخصص سئو صحبت کنید، بدون شک از علی حسینی نام می‌برد. مهندس علی حسینی، مرد شماره یک سئو ایران است.

او فارغ‌التحصیل رشته نرم‌افزار و در زمینه کاری خود، یک الگو است. درکنار کارنامه پربار مهندس حسینی، سئولب را می‌توان ارزشمندترین یادگار او دانست.

مدیریت سئو وب‌سایت کلید، آژانس مسافرتی علی بابا و مدیریت سئو و عضویت در پرفورمنس مارکتینگ دیجی کالا، بخشی از فعالیت‌های مهندس علی حسینی هستند.

همچنین مدیر دیجیتال مارکتینگ کانون ایران نوین، مشاور سازمان فناوری اطلاعات ایران و عضویت در تیم سئو دیجی استایل نیز در رزومه کاری یکی از بهترین سئوکاران ایران دیده می‌شود.

چالش این روزهای علی حسینی تربیت سئوکاران جوان در سئولب است. در آینده از سئولب خیلی چیزها خواهیم شنید.

شماره ۳: امین اسماعیلی

مهندس امین اسماعیلی به عنوان یکی از سئوکاران حرفه‌ای روزگار شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران، وارد حوزه سئو و طراحی سایت شد.

مهندس امین اسماعیلی مدیر فنی آژانس خلاقیت وبسیما و یکی از بهترین سئوکاران ایران است. می‌توانم بگویم که یکی از دلایل موفقیت او، علاقه به یادگیری و آموزش دادن مطالب به دیگران محسوب می‌شود.

رزومه پر بار، امین اسماعیلی را به یک برند در حوزه سئو تبدیل کرده است. یکی از دلایل موفقیت استارت‌آپ‌های مانیشن، بوتیک، هنری، لامینور و …، همکاری با سئوکار باهوشی مثل امین اسماعیلی است.

شماره ۴: رضا شیرازی

مهندس رضا شیرازی، یکی از بهترین سئوکاران ایران هست که تحصیلات آکادمیک جالب توجهی دارد. او در زمینه برنامه‌نویسی و بازاریابی اینترنتی، مقالات و کتاب‌های زیادی را تالیف یا ترجمه کرده است.

مدارک تحصیلی مهندس رضا شیرازی منفرد، شامل مهندسی سخت‌افزار، کارشناس ارشد هوش مصنوعی و دکترای تخصصی مدیریت کسب و کار می‌شود.

مهم‌ترین فعالیت او، مشاور معاونت مجازی صداوسیما در زمینه پیاده‌سازی موتور جستجوی ملی و طراحی الگوریتم‌های آن محسوب می‌شود.

مدیریت سئو سایت‌های خبر آنلاین، نی‌نی سایت، سیمرغ، ایسام، رند، ساعت ۲۴ و شبکه مترجمین ایران نیز بر عهده مهندس رضا شیراضی منفرد بوده است.

شماره ۵: عادل طالبی

مهندس عادل طالبی، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد MBA گرایش مدیریت کسب و کار الکترونیک است. مهندس طالبی همواره می‌گوید: "من استاد نیستم. من بهترین نیستم".

با این حال، نظر متخصصان سئو، بر خلاف او است. استراتژ‌ی‌هایی که استاد طالبی در حوزه کسب و کارهای دیجیتال ارائه می‌کند، حرف اول را می‌زند.

همکاری با "سرزمین تیز هوش‌ها" و مدیریت سایت "تیزلند"، بخشی از فعالیت‌های مهندس عادل طالبی به شمار می‌روند. ناگفته نماند که سمینار و وبینارهای عادل طالبی را به هیچ وجه نباید از دست داد.

شماره ۶: مهدی رودکی

بهترین سئوکاران ایران، حرفه، دانش و تخصص خود را مدیون مهندس مهدی رودکی هستند. چراکه بنیانگذار سئو در ایران، مهدی رودکی است.

او فعالیت خود را در سال ۸۲ آغاز کرد و مربی بهترین سئوکاران ایران شد. جمله معروف مهدی رودکی "ما سئوکار، تحلیلگر، نویسنده و هنرمندیم" است و به درستی که جمله او صحت دارد.

فعالیت مهدی رودکی، از پایان‌نامه او شروع شد. او در پایان‌نامه خود، به شناسایی الگوریتم گوگل پرداخت. یک سال بعد، سایت ایران سئو را راه‌اندازی نمود.

در سال‌های بعد، ۳ کتاب تاثیرگذار در حوزه سئو را تالیف و ترجمه کرد. همی۶نطور برگزاری همایش‌های متعدد و انتشار صدها مقاله در سایت خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های کشور نیز از جمله سوابق پژوهشی مهدی رودکی هستند.

همانطور که می‌دانید، یکی از رایج‌ترین انواع تبلیغات، تبلیغ کردن در فضای مجازی است. مهندس مهدی رودکی، به عنوان پایه‌گذار این نوع تبلیغ جالب شناخته می‌شود.

شماره ۷: بابک بنیادی

بابک بنیادی، فقط یکی از بهترین سئوکاران ایران نیست بلکه در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بازرایابی محتوا هم فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.

مهندس بابک بنیادی، مشاور و مربی حوزه بازاریابی دیجیتال است. به معنای دقیق‌تر، تعیین استراتژی، سئو سایت و برگزاری کمپین‌ها تبلیغاتی، جزیی از تخصص‌های مهندس بابک بنیادی هستند.

او در مدت فعالیت خود، مربی استارتاپ موفقی مثل شیپور بوده است. مدیریت و مشاوره سایت‌های اسنپ تریپ، اُکالا، لست سکند، سفرمی، تریپ، زورق و غیره نیز در لیست کارهای موفق بابک بنیادی دیده می‌شوند.

شماره ۸: محمد شهپری

یکی دیگر بهترین سئوکاران ایران، محمد شهپری است. سئو، تنها تخصص مهندس شهپری نیست بلکه او در زمینه دیجیتال مارکتینگ نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

در روزمه مهندس محمد شهپری، مشاور سئو سایت‌های کلیک، ارز دیجیتال و راست‌چین دیده می‌شود. در حال حاضر، مدیر دیجیتال مارکتینگ هلدینگ گرین وب، مهندس محمد شهپری است.

سایت‌های بزرگ زیادی از دانش یکی از بهترین سئوکاران ایران بهره‌مند شده‌اند که در ادامه، تعدادی از آنها را معرفی می‌کنم.

معروف‌ترین سایت‌هایی که مدیریت سئو آنها بر عهده محمد شهپری است، مبین نت، الوپیک، ایران سرور، ارز دیجیتال و غیره هستند.

شماره ۹: محسن طاووسی

مهندس محسن طاووسی، جزء بهترین سئوکاران ایران محسوب می‌شود. او سئو را یک علم می‌داند و معتقد است که در مورد سئو، فقط با دلیل و برهان می‌توان صحبت کرد.

کارنامه کاری مهندس طاووسی، آنقدر قوی هست که به تنهایی می‌تواند نظر هر متخصص یا آماتوری را جذب کند.

علی بابا، ورزش ۳، جاباما، نماشا، تماشا آنتن، بازار۳، تنها بخشی از سایت‌های نام آشنایی هستند که مدیریت سئو آنها بر عهده مهندس محسن طاووسی است.

شماره ۱۰: میلاد شولی

مطمئنا همه ما وب‌سایت دیجی کالا را می شناسیم. یکی از قوی‌ترین وب‌سایت‌های فروشگاهی در کشور، همین سایت محسوب می‌شود.

مهندس میلاد شولی، یکی از بهترین سئوکاران ایران است که سرپرستی تیم سرچ ترافیک دیجی کالا را بر عهده دارد.

با این حال، حوزه‌های فعالیت مهندس میلاد شولی، گسترده‌تر از این حرف‌ها است. علاوه بر سئو و بهینه‌سازی سایت، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا نیز بخش‌های دیگری از تخصص‌های او هستند.

شماره ۱۱: امیر قمصری

امیر قمصری یکی از نوابغ ایران در زمینه دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود. می‌توانم بگویم که او، یک خود ساخته به تمام معنا است.

امیر قمصری بعد از سال‌ها تلاش، ۲ سایت ایرانی را بالا آورد و تبدیل به یکی از بهترین سئوکاران ایران شد. اما به دلیل تحریم‌های خارجی، در عرض چند ساعت، هردو سایت را از دست داد.

تصور می‌کنید که افسردگی او را از پای در آورد؟! پس بگذارید بگویم که امروز در چه جایگاهی ایستاده است. او بنیانگذار و مدیر یکی از برترین برندهای سئو کشور به شمار می‌رود.

همزمان ۲۰ سایت بزرگ کشور را مدیریت و پشتیبانی می‌کند. همینطور طراحی و ایده‌پردازی بیش از ۱۰ پروژه بزرگ تجارت الکترونیک کشور را نیز بر عهده دارد.

ناگفته نماند که تمام اینها، فقط بخشی از دستاوردهای مهندس امیر قیصری هستند. فعالیت او، محدود به ایران نبوده و مشاور بیزینس چندین کسب و کار بزرگ اروپایی نیز هست.

شماره ۱۲: محمد افشار

محمد افشار در شاخه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ فعال بوده است. اما در سال‌های اخیر، سئو برای او حرف اول را می‌زند.

او یکی از بهترین سئوکاران ایران محسوب می‌شود که کتاب‌ها و مقالات ارزشمندی را ترجمه و تالیف کرده است. مهندس محمد افشار، مدیر سئو سایت علی بابا نیز هست.

او با توجه به استراتژی سئو، موفق شده است که وب‌سایت علی بابا را در اکثر کلمات کلیدی حوزه گردشگری، به رتبه ۱ گوگل برساند. این کار از هیچ‌کس جز یک متخصص واقعی بر نمی‌آید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.