کد مطلب: ۴۷۴۷۱۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رشد نیم درصدی بازار سهام / حمایت‌ حقوقی‌ها از بازار شروع شد

رشد نیم درصدی بازار سهام / حمایت‌ حقوقی‌ها از بازار شروع شد

در پایان معاملات امروز شاخص کل با رشد نیم درصدی به یک میلیون و 641 هزار واحد رسید، همچنین ارزش معاملات خرد امروز بیش از 14400 میلیارد تومان برآورد شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بازار با رشد نیم درصدی همراه بود این رشد در حالی است که شاخص کل هم‌وزن با افت تقریبا یک درصدی همراه بود.

همچنین صف‌های فروش و خریدهای حقوقی‌ها نشان از بازار حمایتی امروز بود.

بازار سهام 15 شهریور 2

نمادهای خودرویی در ادامه روند نزولی خود در بازار سهام امروز نیز با ریزش همراه بودند و ارزش معاملات خرد امروز بازار به بیش از 14400 میلیارد تومان رسید.

های بورس 15

نمادهای فولاد، فملی و فارس بیشترین تاثیر مثبت و نماد شستا که ادعاهایی مبنی بر تخلف این نماد وجود دارد بیشترین تاثیر منفی بر بازار سهام را داشتند.
همچنین امیر هامونی، مدیرعامل فرابورس ایران از عرضه اولبه شرکت نفت ستاره خلیج فارس در بازار فرابورس خبر داد.

پیش از شروع معاملات امروز بازار سهام، نمادهای پالایشی به منظور شفاف‌سازی در خصوص نرخ خوراک متوقف شدند.این در حالی است که چهار نماد از گروه پالایشی در دومین ETF دولتی با نماد پالایشی یکم حاضر هستند و پذیره‌نویسی «پالایشی یکم» از روز یکشنبه هفته گذشته آغاز شده و تا آخر این هفته ادامه دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    این بازار هم دستوریست نیازی نیست بنویسید

  • ناشناس

    بازار امروز خیلی عالی بود.من احتمال میدادم که بازار نهایتا با 10 هزار واحد منفی ولی با حجم معاملات بالا امروز بسته میشود(و این رو برای روز شنبه خوب میدونستم).ولی اتفاقی که امروز شاهد بودم خیلی بهتر از چیزی بود که انتظار داشتم.افرین به حقوقی و خسته نباشید به فروشند های حقیقی…حالا از فردا دوباره حمله کنید صف خرید.این کارو خوب بلدید…

    • بهزاد

      شما چیزی مصرف کردی ؟ همه چیز که قرمز در قرمز بود. از چی الان خوشحالی در پوست خودت نمیگنجی ؟

  • ناشناس

    بازار ارز داره نزولی میشه.نقدینگی از بازار ارز خارج میشه و به بازار های موازی وارد میشه.که بهترین بازار بازار سهام بوده هست خواهد بود.

  • ناشناس

    دوستان عزیز .من پولی برای خرید بورس نداشم .خوشحال میشم اونایی که سهم گرفتن انشالله سامسونگ ترقی کنه.تو این روزای سخت بهم روحیه بدیم هموطنان عزیز

  • ناشناس

    این جور که بوش میاد بازم سناریوی سهام دولتی و سهام ملتی در جریانه. امیدوارم در روزهای آینده شاهد رشد سهمای کوچک هم باشیم. واقعا در حق سهامدارانشون جفای بزرگی شده.

  • شاهرخ

    حقوقی ها در بورس مانند کسانی هستن که ماشین بدون بنزین را هل میدهند۰

  • ناشناس

    دوستان فعلا توصف فروش نرید تا این دوسه روزه ببینیم میخوان چیکارکنن شما میرید صف فروش دیرتر سهاما مثبت میشن به خدا خودمم توضررم اما جای امیدواری هست درست میشه

  • ناشناس

    از دولت محترم خواهشمندم که با سرمایه مردم بازی نکنید ، این همه ضرر زدید مسئولید و باید پاسخگو باشید.

  • ناشناس

    جلوی رشد بورس گرفته شد چون باعث تورم میشه،
    از موقعی که بورس ریزش کرده همه اجناس ارزون شدن!

  • ناشناس

    دوستان عزیز مگه تا کی میتونن با خریدهای حقوقی ها از ریزش جلوگیری کنن ، این فقط یه فرصت کوتاه است ، به نظر من ادامه دار نیست و ریزش بورس حتمی است ، الان خیلی از شرکت ها با واسطه دارن سهام خود را می خرند این یک دور باطل است