کد مطلب: ۴۸۴۰۰۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سیگنال بورس امروز برای بازار فردا / بورس دقیقه ۹۰ مثبت شد

سیگنال بورس امروز برای بازار فردا / بورس دقیقه 90 مثبت شد

در حالی که امروز شاخص بازار سهام روندی نزولی را در پیش گرفته بود اما در دقایق پایانی امروز شاخص کل بازار مثبت شد. از نگاه برخی از فعالان بازار، محتمل است که همین روند مثبت پایانی امروز بازار، در بازار فردا ادامه پیدا کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که امروز شاخص بازار سهام روندی نزولی را در پیش گرفته بود اما در دقایق پایانی امروز شاخص کل بازار مثبت شد. از نگاه برخی از فعالان بازار، محتمل است که همین روند مثبت پایانی امروز بازار، در بازار فردا ادامه پیدا کند.

در کارنامه امروز بازار سهام شاخص کل در نهایت با 132 واحد افزایش به یک میلیون و 579 هزار و 639 واحد رسید تا امروز کمتر از 0.01 درصد مثبت شود. با این حال شاخص هم‌وزن بورس امروز منفی ماند و به 414 هزار و 396 واحد رسید. این میزان نسبت به روز گذشته دو هزار و 41 واحد معادل 0.49 درصد افت داشت.

شپنا، تاپیکو و اخبار ناجی‌های اصلی امروز بازار سهام بودند و در مقابل دو نماد کگل و حکشتی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.

ارزش معاملات بازار سهام در امروز نیز نسبت به روز گذشته حدود شش هزار میلیارد تومان کاهش یافت و به 10.9 هزار میلیارد تومان رسید.

آخرین اخبار درباره بازار سهام را در صفحه اختصاصی بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این حقوقی شپنا تز حقیقهای تتز وار هم هیجانی تره روز دوم باز شدن اینهمه فروش نشان از این داره که خودشون هم به رشد زیاد سهمشون ایمان ندارن وفروش امروز رو بهتراز فردا میدونن شاخص کل هم ازین عدد بالاتر بره وبه یکمیلیون ششصد نزدیک بشه فروشها زیاد میشه وفعلا تا ده دوازده روز شاخص باید خنثا باشه تا زمان اصلاح وخرید حقوقیها از سهام عدالت تمام بشه تا اجازه رشدو به شاخص بدن پس فرعلا رو سهمهای کوچک که به کف قیمت وپایان اصلاح وخروج از خشک وفریز بودن وجمع شدن صف فروششان که با حجم مشکوک مشخص میشه باید زوم کرد تا به سود رسید واز سهمای شاخص ساز تا دوهفته دوری کرد

  • ناشناس

    فرداسبزسبزسبزززز

  • ناشناس

    این بازار کجاش مثبته.حالم از هرچی سهمه از جمله بورس از جمله بازار سرمایه از همه چیش از آسا تریدر از ووووووو به هم میخوره اییییییششششش

  • ناشناس

    فقط سهام ثشاهد بخرید عالیه عالیه

  • غلامی

    فکر کنم این خبر رو هر شب اعلام میکنید با همون متن فقط تاریخش رو ویرایش میدید .چهارشنبه ها مثبت میشه ولی پنج شنبه و جمعه ظاهرا واسه حقوقیها اضافه کاری یا فوق العاده میزارن که معامله انجام بدن . شنبه یهو با بازار متفاوت با چهارشنبه مواجه میشیم .

  • ناشناس

    فردا وسپهر مثبت میشه تا ۲۰۰۰تومن هر کی نخرید ضرر کرد اساسی هدف بعدیش هم ۲۵۰۰تومنه

  • کاپتان

    شاید این شنبه بیاید شاید

  • ناشناس

    سلام، لطفا کارشناسان پیش بینی نکنند.

  • ناشناس

    کلا سر کاریم وسلام

  • ی ا

    مثبت در مثبت = مثبت
    مثبت در منفی = منفی
    ??
    کشور ما در گذشته عالم پرورش میداد
    الان همه دارن دنبال اسکناس میدون ??
    چی به سر مردم اومده ؟؟؟