کد مطلب: ۴۹۲۶۷۰

مهمترین اتفاقات بورس ۲۸ آبان:

هفته سبزپوش بورس به پایان رسید / ورود قدرتمند شاخص کل به کانال ۱.۳ میلیونی

هفته سبزپوش بورس به پایان رسید / ورود قدرتمند شاخص کل به کانال 1.3 میلیونی

ذر پایان معاملات امروز بورس، شاخص کل با رشدی 3.7 درصدی با قدرت وارد کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی شد. شاخص کل هم وزن نیز امروز 1.8 درصد رشد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ذر پایان معاملات امروز بورس، شاخص کل با رشدی 3.7 درصدی با قدرت وارد کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی شد. شاخص کل هم وزن نیز امروز 1.8 درصد رشد کرد. رشد امروز بورس باعث شد تا پس از مدتها شاخص کل در تمامی روزهای یک هفته روند صعودی داشته باشد.

در معاملات امروز ارزش کل معاملات بورس بیش از 9 هزار میلیارد تومان بود که نسبت به روز گذشته 21 درصد کاهش داشت. همچنین سه نماد فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. در معاملات فرابورس نیز که سه نماد ذوب، صبا و هرمز تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل بودند، ارزش معاملات با بیش از 100 درصد نسبت به روز گذشته به 16 هزار میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز بورس گروه خودرویی باز هم بیشترین ارزش معاملات را به نام خود اختصاص داد و گروه کانه‌های فلزی نیز با کمک معاملات سنگین کاما یکی از برترین گروه‌های صنعت بود.

بازار سهم در حالی امروز را به پایان رساند که پس از مدت‌ها هفته‌ای سراسر صعود را پشت سر گذاشت. فعالان بازار امیدوارند با تداوم روند این هفته، در هفته آینده نیز شاخص کل کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی را نیز پشت سر بگذارد.

مهمترین اتقاقات امروز بورس را در این ویدئو ببینید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • اکرم 64

    مسئولای بورس مرد باشید و نماد دی رو طوری باز کنید که عقب ماندگی از بازار مثبت جبران بشه. یه هفته هست بورس مثبته و دی بسته. حداقل با مثبت 30 درصد شنبه باز کنید.

  • امین جعفر پور

    اونهایی که این روزها، روزی 5درصد مثبت می گیرید، یادی هم از ما جاماندگان تو نماد دی کنید. که سهامداری م ولی فعلا بیرون بورس و تو باقالیها مشغولم.

  • ناشناس

    امیدوارم که مسئولان بورس سایت تجارت نیوز رو مطالعه کنند و فکری به حال سهم بانک دی کنند. دیگر طاقتم تموم شده. به درک باز کنید منفی بزنید ولی باز کنید لااقل بتونیم منفی هم که شده بفروشیم و به پولمون برسیم.

  • ناشناس

    همه سهامداران بانک دی، اینقدر تو سایت اعتراض کنید تا شاید به آقایون بر بخوره و فکری به حال این کشتی گل نشسته کنند.

  • حسین

    هی دل پر درد، همه عشق میکنند که تو یه هفته 30درصد سود کردند، اون موقع ما گیر سهم دی هستیم و نظاره گر بازار.

  • ناشناس

    دوستان حقیقی پولهای اضافه که نیاز ندارن بیارن بورس که سهام عدالت نقد بشه و گره ای از مشکلات مردم باز بشه
    ممنون

  • ناشناس

    حق سهامدارای دی نیست که سهم رو دو هفته ببندند. وقتی هم باز میکنند روزی 5 درصد منفی میکنند و دوباره بعد دوهفته میبندند. الانم دو هفته هست بسته هست. حتما میخواند باز کنند دوباره باید دو هفته منفی بخوریم. پولم دو هفته تو سهم بلوکه بود، سهم که باز شد یک سوم پولم رفت، دوباره سهم رو بستند. الان دوباره دو هفته هست پولم بلوکه هست. فکر کنم این دفعه باز بشه یک سوم دیگه هم پولم بریزه. اون علی الباقیش هم دفعه بعد هیچ میکنند.

  • ناشناس

    بچه هایی که تو سایت مطلب برای نماد دی میزارید، پیامهای همدیگر رو لایک کنید، تا رای پیامهامون بالا بره.

  • عرفانييي

    آخ آخ آخ … دلم ميسوزه ازونايي كه تو كف بازار فروختن دقيقا توي اوج ارزندگي سهام هاشون و سهام دارا رو ترغيب و تشويق به فروش و خروج سهامهاشون ميكردن ….الان با حسرت فراوان نظاره گر خريدار سهام هاشون هستن . درود فراوان بر سهامداران صبوووور
    بازارهاي مالي هر ساله نشون دهنده ي پيشتاز بودن بازار بورس هستند .
    طلا و سكه و دلار و خودرو سقوطشون كاملا قطعي شده همانطور كه خبر دلار يازده هزارتومني از اخبار به گوش ميرسد. پول هاي بلوكه شده ايران ازاد ميشه و فروش نفت از سرگرفته ميشه اينو از يه كارشناس خبره شنيدم كه دولت ترامپ خريد نفت از ايران را غدغن كرد ملعون.
    تمام بازار ها خورد زمين گشايش اقتصادي داره شروع ميشه قطعا از جانب من اين قول را داشته باشيد به زودي خبرهاي خوبي از بورس ميرسه و شاهد رشد شاخص تا پايان سال در مدار 3ميليون واحد خواهيم بود

  • امین

    آقای ناشناسی که نوشتی 350 گذاشتی 120شده چطوری خو دروغ گو مگه چی خبره من خودم 3روز قبل ریزش بورس وارد شدم 120 گذاشتم الان76 تومنه احتمالا تو 350 هزار تومن گذاشتی.دروغگوی سمپاش

    • ناشناس

      بستگی به این داره که چه خریدی من سهم حریل خریدم 900 تومان به 350 رسید یعنی نزدیک 100 میلیون خریدم شد 35 میلیون