کد مطلب: ۴۹۲۵۷۴

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

اعتماد به بازار سهام بازگشته است؟ / شنبه و یک‌شنبه برای بورس مهم است

اعتماد به بازار سهام بازگشته است؟ / شنبه و یک‌شنبه برای بورس مهم است

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل تقاضای زیاد بیش از 3 درصد رشد و کرد و به یک میلیون و 337 هزار واحد رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نظر می‌رسد اعتماد به بازار سهام بازگشته و تقاضا باعث رشد شاخص کل بازار سهام شد. اما آیا اصلاح بازار سهام تمام شده است؟

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سهام در رابطه با جو بازار سهام گفت: آن زمانی که بازار سهام صف فروش بود همگی در حال فروش سهام خود حتی با ضرر بودند و الان که بازار سهام صف خرید شده همگی دوباره دنبال خرید سهام هستند و جو بازار سهام هیجانی است.

این کارشناس در ادامه افزود: فعلا بحث اعتماد است که با توجه به ورود پول به بازار سهام متوجه می‌شویم اعتماد به نوعی به بازار سهام بازگشته اما برای ادامه روند معاملات بازار سهام شنبه و یک‌شنبه بسیار مهم است زیرا کمی عرضه در بازار سهام بیشتر می‌شود و شاخص نیز باید به آن محدوده برسد تا بشود گفت اصلاح بازار تمام شده است.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خداوکیلی خنده دارتر از این کارشناسای بورس تو عمرم ندیدم???

  • ناشناس

    تجارت نیوز،یک کارشناسی که یک بارهم به نفع سهامداران حقیقی ،کارشناسی کندانتخاب کنید،این کارشناسان فقط به نفع خودشون صحبت میکنند،خواهشا دودستی سهامتون رابچسبیدانشاء الله یک سرمیره ،تا کانال قبلی دومیلیون صد

  • ابراهیم حامدی

    ملک دلار سکه و طلا و خودرو زیر سلطه بورس هستند انشالله نه بخاطر اینکه من درش سرمایه گذاری کردم چون حداقل بورس راهش و هدفش تحریک چرخه تولید و اقتصاد و نون رسوندن به جامعه اعم از کارگر کارخانه دار سهام دار دولت هست همه منتفع میشند اما ملک دلار سکه و طلا و خودرو چی بخری بذاری گرون بشه بفروشی چه کمکی به ایران میکنه؟ به یاری حق با بازگشتو مستدام بودن بورس مردم نفس راحت میکشند و دست دلالان خالی چراکه دلال بازی کار مرد نیست

  • ناشناس

    دوستان اگه قرار بود بازار قرمز بشه هیچوقت شستا باز نمیشد. تازه ابر عرضه اولیه هم در راهه . خلیج فارس. گول نخورید . سبز وپاینده باشید.

  • ناشناس

    کسی از فرا بورس خبری داره سه ماه پول بلوکه شده

  • ناشناس

    در باره فرا بوس که چهار ما است پول ما را بلوکه کرده

  • ناشناس

    تجارت نیوز نترکی

  • حمید

    من ده میلیارد تومن آماده دارم واسه خرید شنبه خودم هم نوکر حقیقی ها هستم هر سهمی حقوقی عرضه کنه جمع میکنم

  • امیر حسین

    بدبختی گیر کردیم از دست این کارشناسا!
    میفروشیم میگن هیجانه!
    میخریم میگن هیجانه!
    ملت رو بچه فرض نکن عزیز دل برادر طرف کل سرمایه زندگیشو که به بازی نمیگیره

  • ناشناس

    به امید ایرانی آباد در بورس سرمایه گذاری کردم…