کد مطلب: ۱۹۵۹۶۸

بیش از نیاز سالانه مردم گوشت ذخیره کرده‌ایم

بیش از نیاز سالانه مردم گوشت ذخیره کرده‌ایم

مدیر‌عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: ذخایر دام کشور برای شب عید کافی است و ما مشکلی در توزیع و تنظیم بازار نخواهیم داشت.

حمید ورناصری مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در خصوص تامین دام و طیور بازار شب عید اظهار کرد: در بحث تامین ذخایر دام و طیور برای شب عید، گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ و سایر نهاده‌هایمان بر مبنای تکالیفی که داشتیم تامین شده و مردم شب عید را با آرامش سپری خواهند کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ،وی افزود: به اندازه کافی ذخایر وجود دارد و با همین ذخایر تنظیم بازار و توزیع در بازار انجام خواهد شد.

ورناصری بااشاره به مشکل تخم‌مرغ در کشور و نگرانی‌های مردم خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکل تخم مرغ کشور رفع شده و ما تخم‌مرغ را هم با همین قیمت فعلی برای بازار شب عید ذخیره کرده‌ایم که شامل تخم مرغ وارداتی و تولید داخلی می‌شود.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در رابطه با گوشت و دام زنده وارداتی تصریح کرد: گوشت قرمز هم به صورت منجمد و هم تازه هر دو از محل واردات و داخل تامین می‌شود و از همین دومنبع هم برای شب عید ذخیره‌ساری انجام شده است.

ورناصری در پایان گفت: گوشت تازه گوسفندی در تمام مراکز فروش موجود است و ما به اندازه تکالیفمان و بیش از نیاز سالانه مردم آن را ذخیره کرده‌ایم.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.