کد مطلب: ۵۵۰۵۸۲

آغاز تبلیغات انتخابات شورای شهر و روستا

آغاز تبلیغات انتخابات شورای شهر و روستا

از امروز پنجشنبه،تبلیغات انتخابات شورای شهر و روستا در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با آغاز تبلیغات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش از امروز (پنجشنبه ۲۰ خردادماه سال جاری) ۲هزارو ۲۹۴ نفر در تهران برای کسب ۲۱ صندلی این شورا به مدت هفت روز در عرصه تبلیغات با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

با انتشار اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در روز سه شنبه هفته جاری به صورت رسمی توسط فرمانداری تهران نامزدهای این دوره انتخابات شورا کد انتخاباتی خود را دریافت کردند به این ترتیب نامزدها می توانند از امروز (پنجشنبه ۲۰ خردادماه سال جاری) تبلیغات خود را آغاز کنند.

مدت زمان فعالیت تبلیغات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش هفت روز ادامه خواهد داشت و در ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ( ۲۷ خردادماه سال جاری) به پایان می رسد.

در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش ۲هزارو ۲۹۴ نفر از داوطلبین احراز صلاحیت شده اند که شهروندان تهرانی در ۲۸ خردادماه سال جاری می توانند در ۳ هزارو ۷۹۷ شعبه اخذ رای موجود در تهران حداکثر به ۲۱ نامزد مورد نظر خود رای بدهند.

در این میان هریک از گروه ها و جناح ها برای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در قالب ائتلاف ها لیست های ۲۱ نفره ای را اعلام می کنند که تاکنون شورای ائتلاف شهر تهران، اسامی ۲۱ نفره این شورا در انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران را اعلام کرده است و شورای وحدت و جبهه اصلاح‌طلبان از اعلام لیست خود ظرف روزهای آینده خبر داده اند.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار اقتصادی را در کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.