کد مطلب: ۷۳۴۵۵۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تحلیل تکنیکال شاراک و کاوه

تحلیل تکنیکال شاراک و کاوه

با پایان یافتن بازار امروز 15 آذر 1401 نمادهای شاراک و کاوه هر یک به ترتیب قیمت‌های 3007 و 593 تومان را در تابلو بورس اوراق بهادار ثبت کردند. این گزارش نمودار قیمتی سهم‌های شاراک و کاوه بررسی بررسی کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با پایان یافتن بازار امروز 15 آذر 1401 نمادهای شاراک و کاوه هر یک به ترتیب قیمت‌های 3007 و 593 تومان را در تابلو بورس اوراق بهادار ثبت کردند. این گزارش نمودار قیمتی سهم‌های شاراک و کاوه بررسی بررسی کرده است.

تحلیل تکنیکال شاراک

بررسی نمودار قیمتی شاراک حاکی از قرارگیری سهم در یک روند نزولی یک ساله است. تشکیل سقف‌ها و کف‌های پایین تر در یک سال اخیر این روند نزولی را تصدیق می‌کند. همان‌طور که در چارت زیر مشخص است خط روند نزولی رسم شده به واسطه چندین بار جلوگیری از رشد قیمت شاراک از اعتبار بالایی برخوردار است. از این رو سهم برای شکست این خط روند و حرکت به سوی اهداف قیمتی خود نیازمند ورود پول قابل توجه است.

سطوح 3515 و 4745 تومان از مهم‌ترین سدهای قیمتی شاراک در ادامه راه هستند. مهمترین سطح حمایتی این سهم نیز سطح 2613 تومان است. همچنین این سهم هم‌اکنون روی یکی دیگر از خطوط حمایت خود قرار دارد که باید دید این سطح حمایتی می‌تواند از کاهش بیشتر قیمت سهم جلوگیری کند یا خیر؟

شاراک

تحلیل تکنیکال کاوه

همان‌طور که در چارت زیر مشاهده می‌شود نماد کاوه پس از نوسان در محدوده قیمتی 603 تا 975 تومان از تاریخ 26 خرداد 99 تا 21 آذر 1400 سطح حمایتی خود را از دست داد و پس از پولبک به آن تا سطح 399 تومان کاهش یافت. با این حال سطح حمایتی 399 تومان مانع از کاهش بیشتر قیمت این سهم شد. در ادامه نیز این سهم پس از رشد 52 درصدی به قیمت 594 تومان رسید. در حال حاضر این سطح مقاومتی مهم‌ترین سطح برای جلوگیری از رشد قیمتی کاوه است. مادامی که این سطح با یک کندل قوی شکسته نشود، امیدی برای صعود این سهم نیست.

کاوه

برای مطالعه بیشتر به بخش کدال تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.