کد مطلب: ۱۳۵۰۳۵

تخفيف ۵ هزار قلم کالا ویژه رمضان

تخفيف 5 هزار قلم کالا ویژه رمضان

مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند گفت: هزار بارکد قلم کالا شامل تخفیفات ویژه در ماه رمضان هستند.

علی‌اکبر علوی مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به این نکته که کیفیت کالا همیشه مورد تأکید و توجه ویژه ماست، افزود: به ویژه در ماه مبارک رمضان کالاهایی با قیمت پایین‌تر و با بالاترین کیفیت به روزه‌داران ارائه می‌کنیم.

علوی افزود: در ماه مبارک رمضان ۵ هزار بارکد قلم کالا شامل تخفیفات ویژه خواهند بود و تخفیف ۴۰ درصدی در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به گوشت عرضه شده در فروشگاه‌های شهروند نیز گفت: سعی کرده‌ایم همراه و هماهنگ با دولت گوشت باکیفیتی عرضه کنیم که قیمت مصوبه دولتی داشته باشد. ضمن اینکه کالاهایی که بیشترین مصرف را در ماه رمضان دارند شامل بیشترین تخفیف می‌شوند.

علوی در پاسخ به سؤالی درباره رقابت با دیگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: ما قائل به رقابت نیستیم اما عقیده داریم تا فروشگاه‌های مدرن و مجهز نداشته باشیم به فکر پویایی نیستیم.

مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند توضیح داد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای باعث می‌شود همدیگر را رصد کنیم و برای بهتر شدن تلاش بیشتری داشته باشیم. در حال حاضر کمتر فروشگاهی داریم که مانند شهروند مجهز به فروشگاه‌های مجازی باشد.

وی تأکید کرد: با این حال ما دائم در حال برنامه‌ریزی برای بهتر شدن در حوزه مجازی هستیم، فروشگاه‌های مجازی ما هر سال ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد رشد فروش دارند اما این عدد ما را راضی نمی‌کند.

وی در خاتمه با اشاره به ۶ فروشگاهی که شبانه‌روزی در ماه رمضان به ارائه خدمت به روزه‌داران می‌پردازند، گفت: فروشگاه‌های بیهقی، بوستان، بهرود، بهاران، آزادگان و المپیک به صورت شبانه‌روزی در ماه رمضان فعال هستند و ما از اول خرداد تا روز هفتم تیر ماه فروش ویژه خواهیم داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.