کد مطلب: ۳۳۴۲۵۶

کدام برندهای لوازم خانگی از شنبه با تخفیف ارائه می‌شوند؟

کدام برندهای لوازم خانگی از شنبه با تخفیف ارائه می‌شوند؟

گرانی لوازم خانگی و عدم استقبال مردم که موجب رکود شدید در این بازار شده بود بالاخره فروشندگان را وادار به کاهش قیمت ها کرد به طوری که چند برند لوازم خانگی اعلام کردند که به مشتریان تخفیف می دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز، به گزارش عصر ایران به نقل از ایران همزمان با اوج گیری قیمت ارز، بازار لوازم خانگی در چند ماه گذشته هم با افزایش قیمت ها به شدت متشنج شد.

بسیاری از متقاضیان خرید لوازم خانگی در این چند ماه دست از خرید کشیدند. همچنین کسانی که به دنبال نو کردن وسایل خود بودند هم دست نگه داشته و منتظر کاهش قیمت ها ماندند.

همزمان با کاهش نرخ ارز انتظار کاهش قیمت در بازار لوازم خانگی هم می رفت. تشدید شرایط رکودی در کنار کاهش قیمت ارز زمینه را برای کاهش قیمت ها در بازار لوازم خانگی هم فراهم کرد. رکود و عدم خرید موجب شد تا برخی از برند های لوازم خانگی کوتاه آمده و به تخفیف 10 تا 15 درصدی روی بیاورند.

کاهش قیمت برخی از برند‌های لوازم خانگی از شنبه

رئیس اتحادیه لوازم خانگی از کاهش قیمت برخی از برند های لوازم خانگی خبر داده و گفته است: چند برند لوازم خانگی از روز شنبه اقدام به تخفیف 10 تا 15 درصدی لوازم خانگی می‍‌کنند.

طحان‌پور گفت: با توجه به رکود حاکم بر بازار لوازم‌خانگی این تولید‌کننده‌ها تصمیم گرفتند تا با کاهش قیمت به بازار رونق ببخشند، ضمن اینکه با کاهش قیمت‌ها و نزدیک شدن به پایان سال و شب عید شرایط بهتری برای خریداران فراهم می‌شود.

وی همچنین از فروش اعتباری توسط کارخانه‌ها برای فعالان بازار لوازم خانگی خبر داده بود.

کدام برندها تخفیف می‌دهند؟

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران گفت: تخفیف سه برند داخلی اسنوآ، دوو و بوتان از روز شنبه آغاز خواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دو برند خارجی بکو و بوش نیز قیمت اجناس لوازم خانگی خود را کاهش داده‌اند.

طحان‌پور با تاکید بر اینکه تولیدکننده داخلی از ارز نیمایی 8 تا 9 هزار تومانی استفاده کرده است و کاهش قیمت لوازم خانگی به‌خاطر کاهش قیمت کاذب ارز است.

بازار لوازم خانگی از جمله بازارهای است که در تمامی فصول سال مشتری دارد و مردم مجبور به تامین کالاهای مصرفی خود هستند.

به دنبال کاهش قیمت توسط برخی از برندها انتظار می‌رود دیگر تولید‌کنندگان نیز با کاهش قیمت همراه شده تا هم بازار از رکود خارج شود و هم امکان تهیه لوازم ضروری زندگی برای مردم راحتتر شود.

منبع: روزنامه ایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.