کد مطلب: ۳۲۸۸۷۶

تخلف ۲۳ میلیارد ریالی مدیر یک نمایندگی خودرویی در کرمانشاه

تخلف 23 میلیارد ریالی مدیر یک نمایندگی خودرویی در کرمانشاه

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت و معدن تجارت استان کرمانشاه گفت: مدیر یک نمایندگی خودرویی در کرمانشاه به دلیل عدم انجام تعهدات به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

بیگلری معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت و معدن تجارت استان کرمانشاه از کرمانشاه گفت: مدیر یک نمایندگی خودرویی در کرمانشاه به دلیل عدم انجام تعهدات به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی بیان کرد رقم ریالی تخلف این مدیر نمایندگی خودرو 23 میلیارد و 700 میلیون ریال است.

بیگلری بیان کرد: بازرسان معاونت بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده این سازمان در راستای انجام وظایف محوله، چهار عامل توزیع سیگار را که مرتکب عرضه خارج از شبکه شده بودند شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی کردند. بازرسان میزان کلی این تخلف را 5 میلیاردو 86 میلیون و 954 هزار ریال برآورد کردند.

وی با اشاره به پیگیری تخلف واحد فروش شیشه ساختمانی گفت: بازرسان این سازمان به دنبال دریافت یک شکوائیه مبنی بر بروز تقلب در فروش شیشه ساختمانی، از محل کار این فروشنده بازرسی به عمل آورده و پس از احراز تخلف تقلب، پرونده ای به میزان 15 میلیون و 600 هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

29 واحد صنفی متخلف بازرسی شدند

مصطفی کاکایی رییس اداره صمت شهرستان هرسین نیز کرمانشاه گفت: در آبان ماه سال جاری و با همکاری بازرسی اتاق اصناف از 29 واحد صنفی متخلف بازرسی انجام شد.

وی بیان کرد: بازرسی در راستای گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب، عدم درج قیمت انجام و پرونده تعزیراتی با ارزشی معادل 90 میلیون ریال تشکیل شد.

منبع: خبر فوری

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.