کد مطلب: ۵۲۳۲۳۶

بانک عامل اعلام کرد؛

تسهیلات بدون سپرده خرید مسکن تا اردیبهشت تمدید شد

تسهیلات بدون سپرده خرید مسکن تا اردیبهشت تمدید شد

بانک عامل بخش مسکن اعلام کرد: تسهیلات بدون سپرده خرید مسکن این بانک تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ تمدید شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بانک عامل بخش مسکن در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این بانک مهلت استفاده از تسهیلات طرح ۸۲ را تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ تمدید کرد. در این راستا اعطای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده مشمول درخواست‌هایی است که پیش نویس قرارداد حداکثر تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ تنظیم و قراردادهای مذکور حداکثر تا تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ در دفاتر اسناد رسمی ثبت شوند.

لازم به ذکر است که پیش تر بانک مذکور با هدف کمک به خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه و تقویت قدرت خرید متقاضیان مسکن و همچنین کاهش هزینه‌های اخذ تسهیلات، طرح اعطای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده را تا پایان سال ۱۳۹۹ در دستور کار قرار داده بود.

از ۲۵ دی ماه سال ۱۳۹۹ به مناسبت سالروز تأسیس بانک تخصصی بخش مسکن، طرح اعطای تسهیلات خرید مسکن به صورت توأم (بدون سپرده و اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن) در دستور کار شعب بانک قرار گرفته است.

سقف تسهیلات چقدر است؟

سقف تسهیلات مذکور در مرکز استان، برای خرید انفرادی ۸۰ میلیون تومان و برای زوجین ۱۶۰ میلیون تومان و در شهرستان‌های استان برای خرید انفرادی ۶۰ میلیون تومان و برای زوجین ۱۲۰ میلیون تومان اعلام کرد.

تمامی شعب بانک عامل بخش مسکن به متقاضیانی که تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده درخواست بهره مندی از تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن را دارند، تسهیلات موصوف را به صورت توأم (بخشی از محل اعتبار داخلی بانک و بخشی از محل خرید اوراق مذکور) پرداخت خواهند کرد.

پرداخت تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده که از دی ماه سال جاری به متقاضیان پرداخت می‌شود به نحوی است که نیمی از مبلغ تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن و مابقی از محل منابع بدون سپرده (مجموعاً تا سقف‌های تسهیلات خرید مسکن اوراق گواهی حق تقدم) پرداخت می‌شود. به این ترتیب متقاضیان فقط برای نیمی از تسهیلات نیازمند خرید اوراق هستند.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا پس وقتی ب بانک زنگ میرنیم میگن بخشنامه در این مورد نیومده هنوز و بدستشون نرسیده

  • ناشناس

    اخه کی میتونه با ۶۰تومن خونه بخره؟خودتو مسخره کردین یا مارو

  • ناشناس

    بنظر من دادن تسهیلات و وام مسکن ومالیات بر خانه ها …. در ایران مشکل کمبود مسکن و گرانیان را حل نمیکند بلکه آن را بدتر و پیچیده تر و گرانتر میکند .تنها راه این مشکل ورود ضربتی به ساخت مسکن با مصالح ارزان و فروش مصالح ارزان به انبوه سازان و کنترل قیمت آنها هنگام فروش هست .بدین صورت بازار و بقیه مردم خود را وفق خواهند داد .در غیر اینصورت باید منتظر گرانی دوباره خانه باشیم .

  • ناشناس

    سلام . سال ۱۴۰۰ مبارک . ان شاالله پر باشه از سلامتی
    ونشاط ورفتن ویروس کرونا . امین
    خبری دیدم که در ۳ دقیقه تحویل سال ۲ سارق را گرفتند اول به نیروی انتظامی تبریک میگیم که مثل همیشه هوشیار هستند وبیدار ودر تعجب که هیچکدوم از بزه کارها تا بحال از دست پلیس نتونستند فرار کنند بازهم این شغل ابرو بر را را رها نمیکنند ؟؟ خدایا به کسانیکه حافظ جان و مال مردم هستند اول تندرستی وسلامتی برای خود وخانواده محترمشان ودوم انرژی مصاعف برای کوتاه کردن دست کسانیکه کار خلاف میکنند بهشون بده . آمین
    به امید روزی که هیچ خلاف کاری در مملکت نباشه .

  • ناشناس

    سلام سال نو مبارک .ان شاالله دیجی کالا هم سلامت
    باشند . وایکاش در سال جدید برای حمل مواد به درب منزل مردم بجای کیسه زباله از کیسه سفید استفاده کند وبداند کیسه زباله برای زباله است و سلامت نیست ولی متاسفانه چندین بار هم تذگر دادیم ولی نفع شخصی مانع از ان است که متوجه باشند نباید از کیسه زباله برای مواد
    خوراکی استفاده کنند .البته از بهداشت مواد غدایی گله کنیم که به این مهم توجه ندارند متاسفانه. اقا:
    کیسه زباله برلی زباله وبازیافت است به مردم احترام بگذارید وفقط بفکر جیبتون نباشید ومیکروب را به خانه ها نفرستید . سال نو پر باشه از توجه به سلامتی همشهریها توسط شما دیجی کالا !!!!!!!!!!!!!!به امید ان روز

  • ناشناس

    شعارهای مسکن سازی شروع شد برای انتخابات ..۷ سال چوب لای چرخ مسکن سازی گذاشتند .مسکن را گران کردند تا مردم را با شعار مسکن سازی مجبور به رای دادن بخود کنند !!!!مردم هم گلابیند .

  • سعید

    والا ای متن خبربا بانک زمین تا اسمان فرق داره بانک میری میگه خبری نیست بخدالازم داریم مبلغ ناچیزی کنترل روبانکها بیشترباشه سامانه ای باشه توبان بتومیم زنگ بزنیم شکایت کنیم فقط مردم بی اعتپاد بهمه چیزمیشن بانکها شورش دراوردن