کد مطلب: ۵۶۴۷۲۴

اتاق بازرگانی تهران هم تعطیل شد

اتاق بازرگانی تهران هم تعطیل شد

به دنبال مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی تمامی ادارات و سازمان‌ها در استان‌های تهران و البرز، اتاق بازرگانی تهران نیز از روز ۲۹ تیر تا ۳ مرداد تعطیل است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به دنبال مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی تمامی ادارات و سازمان‌ها در استان‌های تهران و البرز، که تعطیلی بانک‌ها، بورس، بازار و بسیاری از صنوف را به دنبال داشت، اتاق بازرگانی تهران نیز از روز سه‌شنبه ۲۹ تیر تا یکشنبه ۳ مرداد تعطیل است. با این حال طی این روزهای تعطیل پرونده‌های گواهی مبدا، بررسی و انجام شده و اوراق فیزیکی آن، روز دوشنبه چهارم مرداد تحویل درخواست‌کنندگان داده می‌شود.

به دنبال پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رئیس‌جمهور مبنی بر تعطیلی تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از روز سه‌شنبه هفته جاری تا یکشنبه هفته آینده، اتاق تهران نیز در راستای اجرای این مصوبه و ضرورت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، طی شش روز آتی تعطیل است.

لازم به ذکر است که امور مربوط به رسیدگی پرونده‌های گواهی مبدأ طی روزهای تعطیل در اتاق تهران انجام شده و صرفا تحویل اوراق فیزیکی آن در روز دوشنبه چهارم مرداد و پس از پایان قرنطینه انجام می‌گیرد.

بنابر اعلام بانک مرکزی و نهادهای مسئول، فعالیت تمامی بانک‌ها در استان‌های تهران و البرز، بورس تهران، بازار تهران و بسیاری از صنوف و مشاغل از روز سه‌شنبه ۲۹ تیر تا روز یکشنبه ۳ مرداد تعطیل شده و این در حالی است که طرح ترافیک در تهران نیز طی این مدت لغو شده‌است.

همچنین بر اساس اعلام وزارت کشور، طی شش روز آینده خروج خودرو‌های شخصی با پلاک استان‌های تهران و البرز و ورود خودرو‌های شخصی با پلاک‌های دیگر شهر‌ها به تهران و البرز ممنوع است ( اتاق تهران ).

تعطیلی ۶ روزه تهران و البرز

به گزارش تجارت‌نیوز، در پی افزایش‌ آمارهای کرونایی سخنگوی دولت صبح امروز از تعطیلی ۶ روزه همه ادارات استان‌های تهران و البرز، در بازه زمانی سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده خبر داد.

علی ربیعی در پاسخ به این پرسش که آیا درباره تعطیلی تهران و کرج تصمیمی گرفته شده است یا خیر؟ اعلام کرد: بنابر به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رئیس‌جمهور، تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

وی افزود: بنا بر این مصوبه، تردد از این استان‌ها ممنوع بوده و در صورت رعایت نکردن علاوه بر جریمه، خودرو نیز از مسیرها بازگردانده می‌شود.

ربیعی خاطرنشان کرد: موضوع استمرار ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی، براساس طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها ادامه داشته و براساس وضعیت شهرها اطلاع رسانی می‌شود ( تسنیم )

روز گذشته، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران از عبور فوتی‌های این شهر بر اثر کرونا از مرز ۱۰۰ نفر خبر داده و بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرده بود ( ایسنا ).

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.