خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۹۷۴۳

تمسخر رضایی در اکانت مرکز پژوهش‌های مجلس/ اعتراض تند رضایی به زاکانی

تمسخر رضایی در اکانت مرکز پژوهش‌های مجلس/ اعتراض تند رضایی به زاکانی

اکانت توئیتری مرکز پژوهش‌های مجلس، در توئیتی به اشتباه لفظی محسن رضایی در مناظره اشاره کرد. هر چند مرکز پژوهش‌ها پس از آن، از بروز چنین اشتباهی عذر خواست، اما رضایی، اعتراض خود را نسبت به این اتفاق، خطاب به رقیبش علیرضا زاکانی، که ریاست مرکز را بر عهده دارد، اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اکانت توئیتری مرکز پژوهش‌های مجلس، در توئیتی به اشتباه لفظی محسن رضایی در کار بردن عبارت «یاساشین آذربایجان» در مناظره اشاره کرد.

photo 2021 06 08 19 22 09

به گزارش جماران، ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس را زاکانی یکی دیگر از نامزدهای انتخابات بر عهده دارد.

عذرخواهی مرکز پژوهش و اعتراض رضایی

به گزارش اسکان‌نیوز، پس از مدتی، توئیتر این مرکز، از انتشار توئیت یاد شده عذرخواهی کرد.

photo 2021 06 08 19 22 28

با وجود این محسن رضایی، در ابتدای نیمه دوم مناظره ریاست‌جمهوری، از علیرضا زاکانی، رقیبش در انتخابات و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس. انتقاد کرد که چرا وبسایت این نهاد، اشتباه لفظی او را تیتر کرده است. او گفت که مرکز پژوهش‌های مجلس یک مرکز دولتی است.

رضایی گفت: «بابت اشتباه لفظی‌ام عذرخواهی می‌کنم، یاشاسین آذربایجان»

او همچنین گفت: در زمان استراحت دیدم مردم با اشتباه من شوخی کردند و این سرمایه من است که مردم از ما نمی‌ترسند و من را از خود می‌دانند.

دومین مناظره میان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری امروز، سه‌شنبه ۱۸ خرداد، ساعت ۱۷ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آغاز شده است و به صورت زنده از شبکه یک و خبر سیما و شبکه رادیویی ایران پخش می‌شود.

نخستین مناظره انتخابات ۱۴۰۰ ایران ، روز جمعه ۱۵ خرداد با موضوع اقتصادی برگزار شد. در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، عبدالناصر همتی، محسن رضایی، سعید جلیلی، سید ابراهیم رئیسی، محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شده‌اند.

انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود. مردم می‌توانند در این روز در انتخابات شورای شهر، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز شرکت کنند.

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حمیدرضا سپهر

    ۱۵ خرداد، شنبه بود. نوشتید جمعه!