خبر مهم:

کد مطلب: ۴۳۳۳۸۸

تورهای نوروز ۹۹ مقتدرسیر در کشورهای همسایه

تورهای نوروز 99 مقتدرسیر در کشورهای همسایه

عید امسال نیاز نیست خیلی از ایران دور شوید، کشورهای حوزه قفقاز، هم‌چون گرجستان، ارمنستان، آذربایجان و …، بهترین گزینه برای سفر نوروزی خواهند بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کشورهایی با مردم مهربان و مهمان‌نواز، جاذبه‌های متعدد گردشگری و طبیعتی فوق‌العاده که دیدن‌ش به هر مسافری توصیه می‌شود.

آژانس مقتدرسیر به عنوان مجری مستقیم تورهای این مسیرها تلاش می‌کند تا اطلاعات کاملی را در اختیار مسافران خود در این مقاصد قرار دهد. از میان این کشورها، ما امروز تورهای نوروزی ارمنستان و گرجستان را به شما معرفی می‌کنیم که در میان سفرهای عید، محبوبیت بیشتری دارند.

تعطیلات نوروز 99 در سفر به ارمنستان زیبا

تور ارمنستان نوروز 99 یکی از انتخاب‌های واضح برای سفر در ایام عید است. کشوری در نزدیکی ایران که تمام ویژگی‌های یک مقصد گردشگری عالی را داشته و می‌تواند روزهایی بسیاری خوب را برای‌تان رقم بزند. این کشور، ویژگی‌های بارزی دارد که آن را هم برای سفرهای جمعی و هم سفرهای مجردی ایده‌آل خواهد ساخت و همچنین جاذبه‌های متعددی که باعث می‌شوند روزهای متنوع و در عین حال مفرح داشته باشید. فراموش نکنید که در تور ارمنستان، آب و هوایی دل‌چسب را تجربه خواهید کرد و می‌توانید به راحتی به نقاط مختلف کشور رفته و از این فضای جذاب بهره ببرید.

121

تقریبا در تمامی سفرها، این ایروان است که میزبان تور نوروز 99 ارمنستان برای شما خواهد بود. شهری بسیار زیبا که در ایام عید رنگ و بوی بهاری فوق‌العاده‌ای به خود می‌گیرد و حتی می‌توانید جشن‌های نوروزی را نیز در جمع‌های کوچک آن ببینید. این شهر هم مراکز تاریخی بسیار جذابی دارد، هم پارک‌هایی که باید از آن‌ها دیدن کنید، هم گالری‌های هنری و موزه‌های زیبا و البته مراکز تفریحی متعدد و متنوع که سفری عالی و شاد را برای‌تان می‌سازند.

فراموش نکنید که در سفر تور نوروزی ارمنستان، هنرمندان ایرانی زیادی را نیز خواهید دید که در این شهر به اجراهای مختلف خواهند پرداخت. بسیاری از هتل‌های ایروان، از همین حالا برنامه‌ریزی بزرگی برای میزبانی از مسافران ایرانی دارند و به همین دلیل جشن‌های بزرگی را ترتیب داده‌اند. همین باعث می‌شود در تور ارمنستان ، کاملا حس و حال روزهای نوروز را نیز همراه داشته باشید.

همانطور که گفتیم، یکی از ویژگی‌های تور ارمنستان نوروز 99، هزینه‌ی پایین این سفر است. در سفر خود به این کشور، حتما از سیستم حمل و نقل عمومی آن استفاده کنید. در زمینه خوردن غذا، در خود ایروان غذاهای بومی فوق‌العاده‌ای می‌توانید میل کنید که هم از جاذبه‌های سفر به ارمنستان است و هم قیمت مناسبی دارند و البته هتلی مناسب را برای اقامت انتخاب نمایید که هم از نظر ویژگی‌های رفاهی خوب باشد و هم این که قیمت قابل قبولی داشته باشد. در این رابطه تورهای آژانس مقتدرسیر، انتخاب‌های متعددی برای شما فراهم کرده و کارشناسان ما نیز همیشه با راهنمایی و مشورت، به این انتخاب شما کمک خواهند کرد.

شگفتی‌های گرجستان را در سفر نوروزی تجربه کنید

دیگر همه می‌دانیم که گرجستان، از پرطرفدارترین سفرها در ایران است و تور نوروزی گرجستان نیز بدون شک در این ایام، رونق فراوانی خواهد داشت. اما چرا این کشور را برای سفرهای نوروزی تا این حد پیشنهاد می‌کنند؟ گرجستان یک سفر نوروزی ارزان و فوق‌العاده جذاب است. مردم این کشور، همراه شما عید را جشن می‌گیرند، میزبانانی عالی هستند و همچنین می‌توانید فعالیت‌های متنوع و بسیار جالبی را در این کشور تجربه کنید.

تفلیس، پایتخت این کشور، در ایام نوروز تور گرجستان ، هوایی مطبوع و بهاری خواهد داشت و قدم زدن در پارک‌های سبز و خیابان‌های زیبای این شهر، بیش از همیشه لذت‌بخش خواهد بود. این شهر نقاط دیدنی زیادی دارد که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید و همچنین مراکز خرید، موزه‌ها و گالری‌های هنری باشکوهی دارد که رفتن به آن‌ها از واجبات سفر به تفلیس است.

در این شهر، می‌توانید سراغ پارک‌های تفریحی بروید، در سینماهایی معرکه فیلم ببینید و تفریحات شبانه‌ی جذاب و مفرحی را تجربه کنید. همچنین فراموش نکنید که زمانی که در تفلیس هستید، از غذاهای خوشمزه و عالی گرجی میل کنید که بسیاری گردشگران، این غذاها را دلیل سفر دوباره به کشور می‌دانند.

122

البته تفلیس نیز هم‌چون ایروان در ایام عید، میزبان هنرمندان ایرانی زیادی است تا نوروز شادی را برای مهمانان خود رقم بزند. این برنامه‌ها عموما در هتل‌های بزرگ شهر برگزار می‌شوند و شما با انتخاب این هتل‌ها که همگی در تورهای گرجستان مقتدرسیر گنجانده شده‌اند، می‌توانید از تماشای آن‌ها لذت ببرید.

در نظر بگیرید که طبیعت گرجستان، از جمله مهم‌ترین مولفه‌های این کشور برای جذب گردشگر است. پس حتما روزی را برای گردش یک روزه به این طبیعت فوق‌العاده در نظر بگیرید و از تفلیس بیرون زده، جایی نزدیک برای پیک نیک انتخاب کنید. حتی آن‌هایی که اهل ماجراجویی و رفتن به نقاط خاص در سفرهای‌شان هستند، موقعیت مناسبی دارند که کلیساهایی بالای کوه یا جنگل‌هایی انبوه را در گرجستان دیده و تجربه‌ای متفاوت از سفر خود به خانه ببرند.

همان‌طور که در مورد ارمنستان هم گفتیم، تور گرجستان می‌تواند سفری خانوادگی یا مجردی باشد و برای هر کس با هر سلیقه‌ای مناسب است. پس در انتخاب‌های خود، حتما تور گرجستان نوروز 99 را نیز لحاظ کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.