کد مطلب: ۵۷۳۰۹۶

آیا تولید پژو ۲۰۶ و رانا متوقف شده است؟

آیا تولید پژو ۲۰۶ و رانا متوقف شده است؟

گروه صنعتی ایران‌خودرو با صدور اطلاعیه اعلام کرد که تولید سورن، پارس، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۶ و رانا را با به‌روزرسانی برخی امکانات رفاهی و ایمنی جدید ادامه می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گروه صنعتی ایران‌خودرو در واکنش به خبر توقف خط تولید برخی از محصولات در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، ضمن تکذیب ایجاد خلل در فرآیند تولید، از تولید و عرضه خودروها بر اساس تقاضای بازار و مشتریان و اختصاص امکانات جدید خبر داد.

در اطلاعیه این خودروساز آماده است: براساس راهبردهای فعلی گروه صنعتی ایران‌خودرو و نیازمندی‌های بازار و مشتریان، تولید برخی محصولات این خودروساز با اعمال بهبود و ارتقای برخی امکانات رفاهی و ایمنی به تولید می‌رسد.

ایران خودرو افزوده است: این اقدام در سنوات گذشته نیز معمول بوده و پس از اعمال تغییر و بهبود در محصولات، کدهای جدیدی به آنها اختصاص یافته است؛ تولید رانا پلاس، سورن پلاس و خانواده ۲۰۶ و ۲۰۷ از مصادیق اخیر در بهبود محصول و تعریف کد جدید است.

این بیانیه می‌افزاید: علاوه بر ادامه تولید ۲۰۶ تیپ دو، قرار است دو محصول ۲۰۶ و ۲۰۷ با سقف‌های دو رنگ و شیشه‌ای به بازار عرضه شود؛ در خودروی رانا نیز علاوه بر رانا پلاس، رانا پلاس با سقف شیشه‌ای و مجهز به گیربکس شش سرعته روانه بازار خواهد شد.

ایران خودرو مدعی شده است: در آینده نیز روند بهبود و ارتقای سطح محصولات متناسب با نیاز بازار در تمامی تولیدات گروه صنعتی ایران‌خودرو ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، برخی رسانه‌ها از توقف تولید این محصولات خبر داده بودند.

منبع: ایکوپرس

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودروی تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خوب بالاخره نفمیدیم سورنelx موتور ef7 تولید میشه و خواهد شد یا اونو متوقف کردین سورن پلاس گذاشتین بجاش..

  • ناشناس

    کاش همان رنوقدیم تولید میشد! بیشتر افراد قانون گریز شده اند خیابان باکوچه براشون یکی شده همه جاسرعت گیر ! مردم روحشان خراب شد با این رانندگی های وحشتناک ! من خودم داغون شدم دیگر میترسم برعرض خیابا ن یا دور بزنم

  • ناشناس

    رنو ۵ بزنیذ تا آرامش ورانندگی وآین نامه قبلی بهتر بود

  • ناشناس

    رنو وژیان بهتره تولیدشود!

  • احمد

    یه پلاس به اسمشون اضافه میکنن و هفتاد میلیون قیمت کارخونه رو میبرن بالا.