کد مطلب: ۲۵۶۴۰۴

تکرار طرح ناموفق مسکن مهر با ورود دولت به بخش ساخت‌و‌ساز

تکرار طرح ناموفق مسکن مهر با ورود دولت به بخش ساخت‌و‌ساز

عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه ورود مستقیم دولت به حوزه مسکن به صلاح نیست، گفت: مجموعه تعزیرات می‌تواند با معرفی سقف‌های برای افزایش مبلغ اجاره و قیمت مسکن به کنترل بازار اقدام کند.

سیدهادی بهادری، با بیان اینکه مسکن در ایران چه به لحاظ ساخت و ساز و چه به لحاظ اجاره و تمام مباحث مرتبط با آن در دست بخش خصوصی است، گفت: با توجه به اینکه بیش از 97 درصد مسکن در کشور در دست بخش خصوصی است ورود مستقیم دولت به این حوزه به بروز تنش‌هایی در این بازار می‌انجامد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ورود دولت به حوزه تغییر قیمت و هر نوع دخالتی در بخش مسکن تبعات مانند تکرار طرح مسکن مهر را رقم می‌زند، افزود: متاسفانه ورود نا به جای دولت منجر به این شده که بعد از گذشت بیش از یک دهه پرونده مسکن مهر هنوز باز باشد.

دولت در حوزه مسکن مهر مورد سوال است

بهادری با تاکید بر اینکه در حوزه مسکن مهر دولت مورد سوال است، تصریح کرد: در سایر حوزه های مسکن اعم از ساخت و سازهای شخصی یا با حضور بخش خصوصی چون دولت ورود نکرده و خود مردم مسئول هستند مشکل چندانی بروز نکرده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه ورود دولت به صورت بی‌حساب و کتاب در بخش مسکن اوضاع را بدتر کرده و به پیچیدگی بیشتر دامن می‌زند، افزود: مجموعه تعزیرات می تواند با معرفی سقف‌های برای افزایش مبلغ اجاره و قیمت مسکن به کنترل بازار اقدام کند.

منبع: خانه ملت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.