کد مطلب: ۴۶۰۳۴۲

ثبات نسبی نرخ ارز صرافی ملی در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

ثبات نسبی نرخ ارز صرافی ملی در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت ارز صرافی ملی در دومین هفته ماه تیر با ثبات نسبی همراه بود و نسبت به هفته گذشته تنها ۱۰۰ تومان گران شد و سرانجام در رقم ۱۸ هزار و ۹۵۰ تومان به کار خود پایان داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در صرافی ملی در هفته دوم ماه تیر، از ثبات نسبی برخوردار بود و نوسان چشمگیری نداشت که در پایان هفته با ثبت رقم ۱۸ هزار و ۹۵۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه قیمت ارز نسبت به آخرین رقم اعلام شده در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۱۸ هزار و ۸۵۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۰ هزار و ۹۵۰ تومان ثابت ماند.

روز یکشنبه با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی ۲۰۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۹ هزار و ۵۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۱۹ هزار و ۵۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان ثابت ماند.

روز سه‌شنبه قیمت دلار در صرافی ملی ۶۰ تومان کاهش یافت و به رقم ۱۸ هزار و ۹۹۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان ثابت ماند.

روز چهارشنبه قیمت دلار در صرافی ملی ۴۰ تومان کاهش یافت و به رقم ۱۸ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان ثابت ماند.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی نسبت به روز گذشته تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۱۸ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان ثابت ماند.

روز جمعه نیز قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد که نسبت به روز پنج‌شنبه تغییری نداشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.