کد مطلب: ۴۹۱۱۰۴

ثبت‌نام مجدد از جاماندگان مسکن ملی

ثبت‌نام مجدد از جاماندگان مسکن ملی

وزیر راه و شهرسازی از ثبت‌نام مجدد در طرح اقدام ملی مسکن در شهرهایی که فاقد زمین بوده یا ثبت‌نام نداشتند، خبر داد و گفت: به‌زودی در این خصوص اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد اسلامی در حاشیه سفر یک‌روزه به شمال استان اصفهان در جمع خبرنگاران درباره آخرین اقدامات انجام شده در خصوص طرح اقدام ملی مسکن گفت: در ثبت‌نامی که صورت گرفت، حدود ۴۳۶ هزار نفر واجد شرایط داشتیم که تاکنون، همه این افراد تعیین تکلیف شده‌اند.

وی اظهار کرد: حدود ۱۳۵ هزار نفر، زمین‌های خودشان را تحویل گرفته یا در مرحله تحویل‌گیری هستند. آن‌هایی که زمین‌هایشان را دریافت کردند، پروژه‌هایشان را آغاز کردند و اکنون مشغول ساخت هستند و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دیگر دستگاه‌های کارگزار، امیدواریم که بتوانند خانه‌هایشان را بسازند.

اسلامی گفت: حدود ۲۶۵ هزار نفر هم از طریق مجتمع‌سازی به پروژه‌ها متصل می‌شوند؛ به طوری که این افراد حساب بانکی باز کرده و وجه اولیه را به حساب می‌ریزند و تا به امروز نیز حدود ۱۰۰ هزار نفر پول به حساب واریز کرده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از سوی مردم بیش از ۴ هزار میلیارد تومان وجه اولیه به حساب واریز شده است، افزود: این افراد به پروژه‌ها معرفی می‌شوند تا عقد قرارداد داشته باشند.

وی تصریح کرد: من از مردم تقاضا دارم تا در پرداخت مابقی وجه تسریع کنند و حساب‌های خودشان را هر چه زودتر در بانک واریز نمایند تا پروژه‌ها طبق برنامه زمان‌بندی پیش برود.

اسلامی گفت: همچنین حدود ۳۷ هزار نفر هم در قالب پروژه‌های مشارکتی در این طرح شرکت کردند که اکنون این پروژه‌ها شروع شده و برخی از آن‌ها در مرحله ساخت و برخی دیگر در حال تحویل هستند.

وی افزود: در استان‌هایی که پیشتاز بودند، در حضور رئیس‌جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس، مردم خانه‌هایشان را تحویل گرفتند و بقیه نیز در حال ساخت هستند.

وزیر راه و شهرسازی با یادآوری از اینکه هم اکنون جریان خانه‌سازی به یک فرآیند خط تولید در کشور تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: تمام سعی ما بر این بوده که خط تولید و نهضت پایدار ساختمان حفظ شود و از این به بعد ما شاهد یک جریان ثابت تولید مسکن در کشور باشیم تا مردم عزیزی که فاقد مسکن هستند، از این طریق بتوانند از مسکن مناسب بهره‌مند شوند.

اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا ثبت نام جدید در طرح اقدام ملی مسکن انجام خواهد شد؟ گفت: برای شهرهایی که تاکنون زمین برای آن تهیه نشده است، ثبت‌نام جدید صورت می‌پذیرد. همچنین در شهرهایی که ثبت‌نام نداشتند، مراحل ثبت‌نام خواهیم داشت که در این خصوص اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با سلام من کاظمی هستم از تهران یکسال ثبت نام کردم اسلامشهر را انتخاب کردم از همان روز اول فقط نوشته در حال گرفتن اسعلام الان به آنهایی که در اطراف تهران ثبت نام نمودن بهشون تعلق گرفته من چکار باید کنم تا در هشتگرد ثبت نام کنم لطفاء راهنمایی نمایئد تا ماهم اگر قسمت شود صاحب خانه شویم خیلی سپاسگزارم

  • ف ج

    سلام، من هم از خرداد ثبت نام کرده ام برای پرند، از همان روز اول نوشته در حال استعلام
    آخه این چه وضعشه، بعد از کلی وقت و زنگ زدن، بالاخره دیروز جواب تلفنم رو دادند و گفتند که وضعیت پرونده جیم شما قرمز است برو شرکت عمرانی شهر جدید پرند و مشکلت رو حل کن. اخه یکی نیست به اینا بگه، من تو کارتابلم تا حالا چیزی نمی دیدم که الان دارید اینو به من میگید و اینکه این پرونده جیم چی هست یکی چیزی مربوط به خودتون هست که مردم رو درگیرش می کنید.
    حالا از دیروز هرچی دارم شماره های مختلف این شرکت عمرانی رو می گیرم کسی جواب نمیده. والا شما که نمی تونید یک مسکن به مردم بدهید تو این کرونا هم نمی تونیم جایی حضوری بریم و پیگیری کنیم.
    برای چی هر روز نشست خبری و وعده و وعید می دهید و مردم رو بازی می دهید!!!!!!

    • رهام

      سلام من امروز رفتم پرند و حضوری خیلی راحت مشکلم حل شد و پرونده تشکیلدادم

    • ناشناس

      سلام فرم ج یعنی یکی از افراد تحت پوشش شما یا خود شما در چند سال گذشته ملکی خریداری کردید ، اگر اینطور نیست تو همون صفحه مسکن ملی که نوشته بوده در حال بررسی اعتراضتون رو ثبت کنید و مدارکتون رو دانلود کنید و بگزارید

  • ناشناس

    بنده پارسال ثبت نام کردم و4 ماه هم 40میلیون را واریز کردم .بهارستان استان اصفهان .امروز با شرکت عمران بهارستان تماس گرفتم میگم چرا پس هیچگونه اقدامی نشده وهنوز مکانش هم مشخص نیست.میگه تازه داره کارهای اداریش انجام میشه.سوال کردم پس مگه قرار نیست تا پایان دولت دوازدهم تحویل دهید!!میگه کی گفته !!میگم هرروز که اقای وزیر ومعاونینش ومسئولین داخل رسانه ها اعلام میکنن.پاسخ داد بروخداخیرت بده شرکت عمران تعهد تحویل 3ساله داره و 2طبقه هم که بخوای بسازی 2سال طول میکشه وهنوز خیابان هم نرفته برااون مکان وطرحشم مشخص نیست !واقعا چه کسی جوابگو اینهم دروغ به مردمه وچراانقدر بذربی اعتمادی بین مردم میکارید واز مردم سواستفاده میکنید!!!!

    • اکو

      خداخیرت بده شما۴۰ملیون واریزکردین ازما۴۷ملیون گرفتن
      صدرای شیراز

  • ناشناس

    رسانه فقط تجارت نیوزدمش گرم حداقل ادم اینجا حرفشو میزنو هرچند که مسئولین گوشی برای شنیدن ندارندوهمیشه همه چیز را توجیح میکنند

  • ناشناس

    سلام.منکه یک زنم سرپرست دوتابچه هستم.۱۰سال مستاجرم.دیگه امیدی ندارم که خونه دارشم.حالاهم که دولت یه طرحی روگذاشت بنام طرح ملی.حداقل به فکرمابی سرپرستاباشیدخسته شدیم ازاین مستاجری هرسال این طرف برواون طرف برو.توروخداماهم انسانیم انقدپولی راکه گفتین ازکجابگیریم.تازه تحت پوشش کمیته امدادهم هستیم.خدامیدونه چقدارزوداریم یه سقف بالاسرازخودمون داشته باشیم.تورخداکمکمون کنید.اشیریم ازمازندران ازشهرساری.

    • مهسا

      من عضو کمیته هم نیستم عزیزم هم دردیم

  • مستاجر درگیر وام ودیعه

    با عرض سلام
    لطفا در خصوص رفتار سلیقه ای بانکهای عامل در پرداخت وام ودیعه مسکن گزارشی تهیه بفرمایید و از مسئولان ذیربط پیگیری کنید که چرا هر بانک و شعبه ای با مانع تراشی در مورد وام ودیعه مسکن باعث سردرگمی مستأجران میشوند و چرا نظارتی بر عملکرد بانکها نمیشود

  • ناشناس

    سلام من که هیچ ملک یا زمینی به نام ندارم چرا اجازه ثبت نام ندارم در سایت

  • حدادی ازصدرای شیراز

    سلام
    مادرشهرصدرای شیرازبه غیراون‌۴۰ملیونی که مسکن ملی اعلام کرده بود۷ملیون هم به عنوان کارشناسی زمین اداره عمران توسعه صدراگفته واریزکنیدوماواریزکردیم درصورتی که هیچ جامن ندیدم که دراین موردمطلبی نوشته باشه‌ مابایدچکاربکنیم پولمون سوخت شده یاهمه‌متقاضیان همه جای ایران این پول راواریزکردند
    الان دچارابهام وسردرگمی هستم
    ممنونم توضیح دهید

  • ناشناس

    سلام.چراتابه حال برای بعضی هاپیامک نیامده.درباره مسکن میگویندکه 40هزارنفرتابه حال پول واریز نکردن.تاپیامک نیامده باشد.چطورپول واریزکنیم.

  • فاطمه جوشنی مکی

    سلام.چراهیچ شماره ای برای جاماندگان مسکن نیست.ماتمام مدارک راداده ایم.ولی تابه حال پیامک برایمان نیامده.خواهشا اقدام نمایید.