کد مطلب: ۴۱۶۷۲۱

گزارش تجارت‌نیوز از روز دوم ثبت نام مسکن ملی در شش استان

ادامه ثبت نام مسکن ملی در روز دوم / دو استان دیگر در استانه تکمیل ظرفیت

ادامه ثبت نام مسکن ملی در روز دوم / دو استان دیگر در استانه تکمیل ظرفیت

ثبت نام شش استان از دیروز آغاز شده که ظرفیت دو استان دیروز تکمیل شد و در دو استان دیگر تنها یک شهر برای نام‌نویسی باقی مانده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در روز دوم ثبت نام مسکن ملی در شش استان اصفهان، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و لرستان ظرفیت ثبت نام برای دو استان به طور کامل پر شده است و دو استان دیگر در آستانه تکمیل ظرفیت هستند.

از ساعت 10 روز گذشته، ثبت نام مسکن ملی برای شهرهای شش استان اصفهان، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و لرستان براساس ظرفیت های مشخص شده از ساعت ۱۰ امروز آغاز شده و ساعت ۲۴ دوشنبه ۲۵ آذر ماه ادامه دارد.

در پنج ساعت اول، ظرفیت ثبت نام در دو استان لرستان و زنجان پر شد و در حالا در آغاز روز دوم نام‌نویسی در استان گیلان تنها شهرستان لوشان و در استان هرمزگان تنها شهر هشتبندی دارای ظرفیت است.

سه شهر بهشهر، جویبار و کوهی خیل در استان مازندران نیز قابلیت نام‌نویسی برای متقاضیان وجود دارد.

از استان اصفهان 54 شهر در طرح مسکن ملی شرکت کرده‌اند که در روز اول ظرفیت 46 شهر تکمیل شده است، به عبارتی هشت شهر جندق، فرخی، لای‌بید، تودشک، خالد آباد، خور، سده لنجان و کمه دارای ظرفیت هستند و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام در این شهرها اقدام کنند.

این دور، پنجمین گروه از ثبت نام استانی است که استان زنجان با 14 شهر، گیلان با 9 شهر، لرستان با هشت شهر، هرمزگان با 13 شهر، اصفهان با 54 شهر و استان مازندران با 24 شهر شرکت کرده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    توهمون روزاول خاستیم ثبت نام کنیم زده ظرفیت تکمیل،چطوریهو تکمیل شدخدامیدونه،حتی ینفرم اطراف مانتونستن ثبت نام کنن

  • ناشناس

    من شخصی پنجاه ساله ودارای فرزند که تا به حال هیچ گونه تسهیلات دولتی استفاده نکردم و همیشه گوش به زنگ اعلان اینگونه تسهیلات هستم اما به هیچ عنوان از ثبت نام مسکن خبر نشدم کی اعلام شده وکیل ظرفیت تکمیل شده چون اولین شهر وبه صورت آزمایشی بوده لطفا بگوئید مجددا جا مانده ها را ثبت نام میکنند؟؟؟ باتشکر

  • اصغر پارسایی معلول ضایع نخاعی هستم

    سلام معلول ضایع نخاعی هستم حداقل بزارید ماثبت نام کنیم ماهی ۱۲۰۰ اجاره میدیم بی انصافها

  • سید محسن حسنی

    تحویل فوری

  • فیروزی

    سلام چرا پس ثبت نام شروع نشده میگه ظرفیت این شهر تکمیله حالا باید چیکار کنیم؟

  • فیروزی

    واقعأ کی پس ثبت نام کرده؟ کی جوابگو هست به کجا مراجعه کنیم ؟یعنی چی ظرفیت تکمیله؟

  • ناشناس

    من خانه ندارم در کاشان هستم اول دی گفتند تکمیل شده من که خانه ندارم چکار کن
    م تمدید میکنید

  • ناشناس

    من کاشانی هستم گفته بودند اول دیماه مسکن ملی شروع میشه تا سوم دیماه حالا کهرفتیم ثبت نام کنیم گفتند ظرفیت تکمیله گفتند ده صبح ۳۰ اذر تمام شد ما چکار کنیم

  • لیلا مصطفوی

    نه پدر دارم نه مادر نه خانه در عین حال مسکن ملی هم نتونستم به خاطر زود بسته شدن سایت شرکت کنم خودم هم عضو بهزیستی ام ای کاشکی دوباره مسکن ملی در زنجان ثبت نام می کردید تا شاید من هم بتوانم در این طرح شرکت کنم

  • محمدی

    ثبت نام کرده ام کد رهگیرآمده اکنون به سایت مراجعه میکنم مینویسند به این مشخصات ثبت نامی وجود ندارد به کجا و به کی مرا جعه شود