کد مطلب: ۵۷۴۵۶۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جانشین مخبر در ستاد اجرایی فرمان امام کیست؟

جانشین مخبر در ستاد اجرایی فرمان امام کیست؟

حدود یک ماه است که محمد مخبر از ستاد اجرایی فرمان امام به کابینه ابراهیم رئیسی رفته است. اما جانشین مخبر در ستاد اجرایی فرمان امام هنوز مشخص نیست. اگرچه گمانه‌ها می‌گوید احتمالا حسین دهقان جانشین مخبر می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گمانه‌های متعددی درباره ریاست جدید ستاد اجرایی فرمان امام مطرح بود. از محسن رضایی و سعید محمد گرفته تا حسین دهقان.

حالا برخی اظهارات نشان می‌دهد قوی‌تری گزینه ریاست ستاد اجرایی فرمان امام، حسین دهقان است. به خصوص که دهقان هم تلویحا این موضوع را تایید کرده است.

حسین دهقان درباره احتمال حضورش در ستاد اجرایی فرمان امام گفته: بر اساس همان رویکردی که عرض کردم موضوع اصلی ما باید خدمت به مردم و تقویت انقلاب باشد. خدمت در هر جایگاهی که این هدف را تامین کند افتخار بزرگی است.

پیش از این هم از حسین دهقان به‌عنوان جانشین مخبر در ستاد اجرایی یاد می‌شد. اما حالا به نظر می‌رسد این گفته او، به معنای تایید تلویحی این انتصاب است و احتمالا او به زودی به ستاد اجرایی فرمان امام می‌رود.

جایی که ریاست آن ۱۴ سال بر عهده محمد مخبر بود. مخبر از ماه گذشته به عنوان معاون اول رئیس جمهور به کابینه رئیسی رفت و حالا گویا قرار است این سمت، به حسین دهقان برسد.

اما حسین دهقان کیست؟

حسین دهقان هم‌اکنون مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی است. او یکی از کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ بود که پیش از اعلام صلاحیت کاندیداها از حضور در انتخابات انصراف داد. او پیش از این در دولت یازدهم، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود.

اما سابقه کاری حسین دهقان ختم به دولت یازدهم نمی‌شود. دهقان پیش از این در دولت هفتم قائم‌مقام وزیر دفاع بود و در دولت‌های هشتم و نهم معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بود. سمتی که اکنون به قاضی‌زاده هاشمی، دیگر کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ رسیده است.

حسین دهقان یک چهره نظامی است که اکنون ۶۵ سال سن دارد و به نظر می‌رسد جدی‌ترین گزینه برای رفتن به ستاد اجرایی فرمان امام است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امیر

    خیلی به سعید محمد بدی کردین. بهش گفتین تایید صلاحیت میشه نشد. گفتین وزیرش میکنین نشد. شهرداری بهش وعده دادین اونم نکردین. این یکی رو حداقل بکنید.

    • حسین

      تو نگران اون نباش!!!

  • ناشناس

    با سلام بهترین و قویترین گزینه برای ستاد فرمان امام حسین دهقان است مرد میدان و پیرو ولایت ایران به دهقان افتخار میکند کاش هزاراران مانند حسین دهقان داشتیم

  • ناشناس

    حضور مردان جهادی از جمله حسین دهقان برای آبادانی کشور نیاز است

  • ناشناس

    چه خدماتی ایشون در بنیاد شهید برای خانواده بزرگ ایثارگران داشتند؟؟اگر هرکسی شد مشاور حتما خیلی فرد باهوش و مدیر و مدبر هست؟. بیکار بوده یه سمت مشاور بهش میدن که فعلا دلگرم باشه این بنده خدا هم یکی از چندین مشاور هستن

  • جانباز جنگ

    می گویند :
    جانباز ۷۰ % که یک روز شاید جبهه بوده و ظاهرش بسیار سالم است ماهیانه ۱۵ ملیون تومان حقوق می گیرد.
    و جانبازان عزیز زیر ۲۵ % که شاید همه ۸ سال جبهه بوده باشند ماهیانه ۲ ملیون حقوق می گیرند .
    درصد ها معنی ندارند همه باید حقوق یکسان بگیرند .
    مگر جانباز ۷۰ % روزی ۷ بار صبحانه و ۷ بار ناهار و ۷ حبار شام می خورد که ۷ برابر جانباز ۲۴ % حقوق می گیرد .