کد مطلب: ۶۹۰۲۷۲

جدیدترین خبر از مذاکرات برجام/ نتیجه مذاکرات چیست؟

جدیدترین خبر از مذاکرات برجام/ نتیجه مذاکرات چیست؟

معاون اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه روسیه امروز در نشست خبری اعلام کرد: نتیجه مثبت مذاکرات وین کاملا محتمل است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نتیجه مذاکرات چیست؟

به نقل از مهر ، «ایوان نچایف» (Ivan Nechayev) معاون اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه روسیه امروز پنجشنبه در نشست خبری با اشاره به مذاکرات اخیر برچیدن تحریم های ضدایرانی اعلام کرد که حصول یک نتیجه مثبت در روند مذاکرات مرتبط با احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در رابطه با برنامه هسته ای ایران امکان پذیر است.

معاون اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه روسیه در این خصوص گفت: کار روی پروژه بسته احیاء (توافق هسته ای) زمانی به پایان خواهد رسید که منافع همه طرف های مشمول به طور مناسب پذیرفته شود. ما امیدواریم که این موضوع برای واشنگتن و همچنین بروکسل و دیگر پایتخت های اروپایی روشن شده باشد.

«ایوان نچایف» در ادامه اضافه کرد: ما معتقدیم که نتیجه مثبت مذاکرات کاملا محتمل است. هیچ مسئله لاینحلی بین بازیگران کلیدی (در این مذاکرات) وجود ندارد. قبلاً بارها ثابت شده است که نزدیک شدن مواضع کاملاً به اراده سیاسی کافی همه طرف های درگیر بستگی دارد.

«جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شامگاه دوشنبه در پیامی توئیتری نوشت: مذاکره کنندگان این چند روز از گفتگوها و مذاکرات غیرمستقیم بین ایالات متحده و ایران برای تنظیم دقیق و رسیدگی به تعداد انگشت شماری از موضوعات باقیمانده در متنی که من در ۲۱ ژوئیه گذشته به عنوان هماهنگ کننده برجام بر روی میز گذاشتم، استفاده کردند. با این حال، پشت هر موضوع فنی و هر پاراگراف یک تصمیم سیاسی نهفته است که باید در پایتخت ها اتخاذ شود. اگر این پاسخ ها مثبت باشد، ما می توانیم این قرارداد را امضا کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • صدیقه

    تو رو خدا این برجام رو درست کنید ما دیگه از این گرونی مستاجری نداری شوهر بیکار خسته شدیم ما هم انسانیم نفس میکشیم

  • ناشناس

    ان‌شاءالله‌که‌برجام‌به‌نتیجه‌برسه‌همه‌مردم‌یه‌نفس‌راحت‌بکشن‌خدایی‌مردم‌خیلی‌توفشارسنگینی‌هستن🙏🙏