کد مطلب: ۵۲۴۶۱۳

آب در تهران جیره‌بندی می‌شود؟

آب در تهران جیره‌بندی می‌شود؟

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تکذیب هر گونه برنامه برای جیره بندی آب که در برخی رسانه‌ها شایع شده است، گفت: خوشبختانه وضع تامین و توزیع آب با توجه به‌ آب سدها، مطلوب است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امیرکمالی افزود: البته از همه شهروندان می‌خواهیم که صرفه جویی را همواره جدی بگیرند و با مصرف درست آب کمک کنند تعادل تولید و مصرف آب حفظ شود.

وی گفت: اگرچه دمای هوا به در مقایسه با تابستان پارسال خیلی افزایش یافته است اما با تلاش کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان تهران روند تامین آب خوب است و به هیچ وجه جیره‌بندی آب در دستور کار نیست.

کمالی با توجه به افزایش میانگین ۸ درصدی مصرف آب شهر تهران در روزهای اخیر اظهار داشت: تاکنون قطعی آب هم در شهر و استان تهران نداشته‌ایم.

وی گفت: کشور ما در منطقه‌ای خشک و نیمه خشک قرار دارد و میانگین بارش در سال آبی جاری ( از مهر تاکنون) به ۱۸۴ میلی متر رسیده است که در مقایسه با دوره مشابه پارسال ۲۴ درصد کاهش نشان می‌دهد.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران وضع ذخایر سدهای تامین کننده آب استان را خوب خواند و گفت: تلاش می‌کنیم برداشت از چاه‌های آب برای تامین نیاز شهر تهران به حداقل برسد.

منبع: همشهری

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.