خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۷۳۹۱۷۴

حجم مشکوک معاملات در بازار امروز ۲۷ آذر ۱۴۰۱

حجم مشکوک معاملات در بازار امروز 27 آذر 1401

بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های واتی، سبهان، حآسا، هرمز و سشمال حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهند پسهند، وآذر، خمهر و سكرما خروج پول هوشمند داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های واتی، سبهان، حآسا، هرمز و سشمال حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهند پسهند، وآذر، خمهر و سكرما خروج پول هوشمند داشتند.

طی معاملات بازار امروز 27 آذر 1401 شاخص کل با رشد 30 هزار و 308 واحدی، رشد 2.06 درصدی را ثبت کرد و وارد کانال یک میلیون و 500 هزار واحدی شد.

شاخص کل هم‌وزن نیز همانند شاخص کل با صعودی قدرتمند همراه شد. این شاخص در پایان بورس امروز با رشد 1.71 درصدی در محدوده 443 هزار و 962 واحدی قرار گرفت.

همچنین تابلو بورس امروز حجم معاملات را 12 میلیارد و 860 میلیون و ارزش معاملات را پنج هزار و 555 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

بررسی معاملات بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های زیر حجم مشکوک داشتند و به طور متوسط هشت برابر میانگین حجم ماه خود حجم خوردند. در جدول زیر M نشانه میلیون است.

حجم مشکوک بازار 27 آذر

حجم‌های مشکوک بازار امروز 27 آذر 1401

در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم خگستر، دی و خودرو بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های شستا، خودرو و دی بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

اخابر با افزایش هفت درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. وآذر نیز با افت پنج درصدی بدترین عملکرد را در معاملات امروز ثبت کرد.

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های فارس، اخابر و واتی تعلق گرفت. فارس، قهکمت و خفنر نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند.

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های ساینا، تپسی و فارس رقم خورد. همچنین سفار در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد غشهد بود.

برای مطالعه بیشتر به بخش کدال تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.