کد مطلب: ۵۱۰۷۲۹

حداقل قیمت مسکن در پرند چقدر است؟

حداقل قیمت مسکن در پرند چقدر است؟

جهش قیمت مسکن در سال ۹۹ سبب شده تا بسیاری از کسانی که قصد خرید خانه داشتند، به شهرهای جدید اطراف تهران مانند پرند کوچ کنند، در پرند می‌توان آپارتمان‌های نوساز را با قیمتی بین ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان تا ۴ میلیون و ۸۱۵ میلیون تومان خریداری کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جهش قیمت مسکن در سال ۹۹ سبب شده تا بسیاری از کسانی که قصد خرید خانه داشتند، به شهرهای جدید اطراف تهران کوچ کنند تا بلکه رویای خانه‌دار شدنشان محقق شود.

در سال‌های گذشته، آپارتمان‌های فراوانی در پرند و اطراف آن وجود داشت که خرید و فروش آنها به سختی صورت می‌گرفت اما تقریبا از تابستان ۹۹ و به دلیل افزایش قیمت ملک در تهران، ورق اقبال آپارتمان در پرند همانند سایر شهرهای جدید و مناطق حاشیه‌ای تهران درخشید و روز به روز به تعداد خریداران و مشتریان ملک در این محدوده‌ها افزوده می‌شود.

در پرند می‌توان آپارتمان‌های نوساز را با قیمتی بین ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان تا ۴ میلیون و ۸۱۵ میلیون تومان خریداری کرد.

واحدهای چند ساله پرند نیز با توجه به موقعیت و امکانات و دیزاین داخلی و … قیمتی بین ۳٫۵ میلیون تا بیش از ۷ میلیون تومان دارند.

قیمت املاک در پرند

مسکن پرند

منبع: خبرآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من از سال ۸۶ که مسکن مهر استارت زده شد ثبت نام کردم ، سال ۹۷ با زور دادگاه واحدم رو نیمه کاره تحویل گرفتم که کنتور گاز نداشت ، شیرآلات نداشت ، آسانسور نداشت و هیچ امکانات رفاهی مثل مغازه یا نانوایی یا بانک یا مدرسه خلاصه فقط آپارتمان های نیمه کاره ، مجبور شدم واگذار کنم الان هم هر جا میرم وام مسکن بگیرم میگن شما وام گرفتی ، اگر آقای آخوندی ۶ سال مسکن مهر رو بخاطر ضدیت با احمدی نژاد و مخالفت با مسکن مهر رها نمیکرد و ادامه میداد من و امثال من مجبور به فروش امتیاز خود نمی شدیم و الان خانه داشتیم نه اینکه مستاجر