کد مطلب: ۳۴۳۱۱۸

نایب‌رئیس اتاق مشترک ایران و چین در گفتگو با تجارت‌نیوز:

دوستان حکم کردند در انتخابات اتاق باشم / قطعا انفرادی شرکت نخواهم کرد

دوستان حکم کردند در انتخابات اتاق باشم / قطعا انفرادی شرکت نخواهم کرد

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین می‌گوید: در این دور از انتخابات اتاق به حکم دوستان نام‌نویسی کردم. سال‌ها قبل گروه پیشگامان توسعه توسط خودم تاسیس شد و قطعا چنانچه قرار بر حضور داشته باشم، با همین عنوان ورود خواهم کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، اتاق‌ بازرگانی به عنوان مادر تشکل‌ها نقش مشورتی را برای دولتمردان ایفا می‌کند. از این‌رو اسفند ماه سال ۱۳۹۷ قرار است نهمین انتخابات این اتاق‌ها با حضور فعالان اقتصادی برگزار شود. هر چند که در این بازه زمانی صنعتگران و بازرگانان دل خوشی از شرایط اقتصادی کشور ندارند، اما به هر حال فعالان بخش خصوصی سعی دارند تا مهره‌های خود را برای راهیابی در این انتخابات اتاق بازرگانی معرفی کنند.

طبق پیگیری‌های تجارت‌نیوز، تاکنون مسعود خوانساری ، علا میرمحمدصادقی ، اسدالله عسگراولادی ، حسین سلاح‌ورزی و سیده فاطمه مقیمی برای حضور در این انتخابات آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

در همین حال نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین نیز در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخابات نهمین دوره اتاق بازرگانی شرکت کرده‌اید یا خیر؟ می‌گوید: در این دور از انتخابات نام‌نویسی را به اصرار دوستان انجام داده‌ام. فعلا قصد جدی برای حضورم ندارم. هفته آینده به ایران باز خواهم گشت و در این باره تصمیم نهایی را اخذ خواهم کرد.

مجیدرضا حریری در انتخابات اتاق بازرگانی

نایب‌رئیس اتاق مشترک ایران و چین می‌گوید: اینکه چرا در انتخابات اتاق بازرگانی ثبت نام کردم، امری تحمیلی بود. دوستان حکم کردند که نام‌نویسی کنم.

مجیدرضا حریری می‌افزاید: اینکه چرا در انتخابات اتاق بازرگانی ثبت نام کردم، امری تحمیلی بود. دوستان حکم کردند که پیش از سفر خارجی‌ام نام‌نویسی کنم. البته درب توبه و بازگشت به روال قبل باز است و هنوز زمان برای انصرافم وجود دارد.

او همچنین در بخش دیگر سخنانش به گروه پیشگامان توسعه اشاره و اظهار می‌کند: سال‌ها قبل گروه پیشگامان توسعه توسط خودم تاسیس شد و قطعا چنانچه قرار بر حضور داشته باشم، با همین عنوان ورود خواهم کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.