کد مطلب: ۳۰۳۱۲۴

حمایت از تولیدکنندگان با هدف رفع موانع تولیدات داخلی در بانک شهر

حمایت از تولیدکنندگان با هدف رفع موانع تولیدات داخلی در بانک شهر

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر گفت: در راستای اشتغالزایی برای جوانان و تلاش برای رفع موانع تولیدات داخلی، حمایت از تولیدکنندگان و به خصوص تولیدکنندگان جوان در دستور کار بانک شهر قرار دارد.

عیسی قهرمانی چابک با تاکید بر اهمیت رفع موانع تولیدات داخلی در شرایط اقتصادی کنونی اظهار کرد: در حال حاضر درصد قابل توجهی از جمعیت جوان کشور در سن اشتغال قرار دارند و در همین راستا می‌توان با حمایت از تولیدکنندگان داخلی زمینه اشتغال جوانان در شهرهای مختلف کشور را فراهم کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی حمایت از تولیدکنندگان داخلی را شاه کلید اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: قطعا حمایت از تولید کالای با کیفیت داخلی، علاوه بر عزت اقتصادی پلی به سوی استقلال و عدم وابستگی کشور است.

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با بیان اینکه طی سال های اخیر حمایت از اشتغال جوانان و تولیدکنندگان همواره در صدر برنامه های بانک شهر قرار داشته است،تصریح کرد:یکی از اقدامات مهم بانک، به کارگیری سرمایه شهروندان در شهرهای خود و در راستای حمایت از پروژه‌های شهری بوده است که توانسته زمینه اشتغالزایی بسیاری از جوانان را فراهم کند.

قهرمانی چابک تصریح کرد: بانک شهر تلاش دارد با درنظر گرفتن تسهیلات مناسب، شرایطی را برای تولیدکنندگان مهیا کند تا این قشر بتواند اجناس با کیفیت و قیمت مناسب را وارد بازار کند.

منبع: روابط عمومی بانک شهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.