کد مطلب: ۷۴۶۲۲۳

اجرای حکم اعدام ۲ نفر در اعتراضات اخیر

اجرای حکم اعدام 2 نفر در اعتراضات اخیر

حکم اعدام ۲ تن از عوامل در اعتراضات اخیر در کشور امروز 17 دی اجرایی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس گزارش‌ منتشر شده از سوی قوه قضائیه امروز 17 دی 1401 دو نفر به دار آویخته شدند.

قوه قضاییه اعلام کرد که محمد مهدی کرمی و سیدمحمد حسینی، عوامل اصلی مرگ سیدروح‌الله عجمیان امروز به دار مجازات آویخته شدند.

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: دوازدهم آبان ماه بود که تعدادی از اغتشاشگران در اطراف آرامستان بهشت سکینه و کمالشهر کرج به بهانه شرکت در مراسم چهلم یکی از جانباختگان اغتشاشات با ایجاد ناآرامی و ریختن سنگ و چوب و نخاله‌های ساختمانی، اقدام به بستن آزاد راه کرج - قزوین و اختلال در عبور و مرور خودروها، تخریب اموال عمومی و خصوصی و ضرب و جرح مامورین کردند.

در پی این حادثه تلخ و ناگوار، بلافاصله پرونده‌ای در دادسرای امور جنایی و جرایم خاص کرج تشکیل و بازپرس مربوطه دستورات قضایی لازم را جهت شناسایی و بازداشت متهمان به اداره کل اطلاعات استان البرز صادر می کند.

در این پرونده در مجموع برای ۱۶ نفر از متهمان قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر و در تاریخ ۹ آذر جلسات دادگاه انقلاب اسلامی و دادگاه کیفری یک استان البرز برای رسیدگی به اتهام افراد دخیل در فوت روح الله عجمیان و حوادت آن روز بهشت سکینه کرج آغاز شد.

در جلسات دادگاه متهمان صراحتا نحوه فوت سید روح‌الله عجمیان را تشریح و به نقش خود در این جنایت اعتراف کردند. همچنین تصاویر و اسناد مرتبط با این واقعه نیز در دادگاه به نمایش در آمد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.