کد مطلب: ۴۱۲۶۵۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خانه در کدام منطقه تهران بیشتر ارزان شده است؟

خانه در کدام منطقه تهران بیشتر ارزان شده است؟

در میان مناطق ۲۲گانه تهران، بیشترین کاهش قیمت مسکن در آبان ماه سال جاری مربوط به منطقه یک تهران بوده، به طوری که متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در منطقه یک تهران با افت ۱۱ درصدی از ۲۸ میلیون و ۱۷۲ هزار تومان در مهر ماه به کمتر از ۲۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خانه در منطقه یک تهران بیشتر از دیگر مناطق تهران کاهش داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت مسکن در آبان ماه نسبت به مهر ماه امسال به طور میانگین 1.7 درصد کاهش و نسبت به آبان ماه سال گذشته 37 درصد افزایش یافته است.

متوسط قیمت یک مترمربع آپارتمان در مناطق ۲۲گانه تهران با 37 درصد رشد از نه میلیون و ۱۸۵ هزار تومان در آبان ماه سال گذشته به حدود ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در پایان آبان ماه امسال رسیده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در دوره یک ماهه آبان ماه امسال در بین مناطق ۲۲گانه تهران، 11 منطقه با افزایش قیمت مواجه شده و بیشترین افزایش قیمت مربوط به منطقه21 بوده، به طوری که متوسط قیمت مسکن در مدت آبان ماه امسال در این منطقه بیش از 24 درصد افزایش داشته است.

متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در منطقه21 تهران با رشد 24.6 درصدی در آبان ماه امسال از هفت میلیون و 900 هزار تومان به نه میلیون و 900 هزار تومان رسیده است.

همچنین در میان مناطق ۲۲گانه تهران، بیشترین کاهش قیمت مسکن در آبان ماه سال جاری مربوط به منطقه یک تهران بوده، به طوری که متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در منطقه یک تهران با افت ۱۱ درصدی از ۲۸ میلیون و ۱۷۲ هزار تومان در مهر ماه به کمتر از ۲۵ میلیون تومان رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    واقعا عجیبه کسی نیست بگه ۵ سال پیش مگه متری چند بوده که الان با ۲۵ میلیون تومان خوشحالیم؟؟؟؟؟؟؟