کد مطلب: ۵۱۳۸۱۷

خودروهای خارجی در بازار چقدر ارزان شد؟

خودروهای خارجی در بازار چقدر ارزان شد؟

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران گفت: از نیمه پاییز تاکنون ۳۰ درصد از قیمت خودروهای خارجی در بازار کاسته شده و مشتریان خودروهای خارجی در انتظار ریزش بیشتر نرخ‌ها هستند و در مقابل دارندگان این خودروها با توجه به کاهش قیمت‌ها بر این باورند فروش برایشان صرفه اقتصادی ندارد بنابراین بازار راکد شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نعمت الله کاشانی نسب نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران، درباره وضعیت بازار در هفته ‌های آینده و آستانه نوروز بیان کرد: بسیار بعید به نظر می‌رسد قیمت‌ها در بازار خودرو افزایش یابد زیرا بازار کشش ندارد و تولیدات خودروسازان پاسخگوی نیاز بازار است.

وی درباره وضعیت رونق معاملات در بازار خودرو عنوان کرد: مانند سال‌های گذشته میزان معاملات در بازار خودرو رونقی ندارد و بازار جذابیت خود را برای واسطه‌‌ها و دلالان از دست داده و اکنون اگر خرید و فروشی انجام می‌شود، فقط مصرف‌کنندگان واقعی خودرو هستند.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران بیان کرد: بازار خودروهای خارجی در رکود کامل بسر می برد و خرید و فروشی انجام نمی‌شود زیرا در ماه‌های گذشته قیمت این خودروها بسیار بالا رفته بود؛ اکنون نیز رکود مطلق در بازار اتفاق افتاده و خرید و فروشی انجام نمی‌شود.

کاشانی نسب اظهار کرد: از نیمه آبان تاکنون روند کاهش قیمت‌ها در بازار اتفاق افتاده و مشتریان خودروهای خارجی در انتظار ریزش بیشتر نرخ‌ها هستند و در مقابل دارندگان این خودروها با توجه به کاهش قیمت‌ها بر این باورند فروش برایشان صرفه اقتصادی ندارد بنابراین بازار راکد شده است.

وی تاکید کرد: از نیمه پاییز تاکنون ۳۰ درصد از قیمت خودروهای خارجی در بازار کاسته شده است.

منبع: خبرآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سعید

    قیمت ها که نسبت به کف قیمتی یک ماه پیش حداقل ۲۰ درصد بالاتر رفته.