به گزارش تجارتنیوز، تا چند ماه پیش اگر به دنبال خرید خودروهای وارداتی مدل ۲۰۱۸ صفر بودید با قیمت نجومی در بازار روبهرو میشدید و حتی در برهههایی اصلا خودروی صفر در بیشتر نمایشگاهها پیدا نمیشد. اما بررسی بازار در روزهای اخیر نشان میدهد که دلالها و احتکارکنندههای خودرو نسبت به ادامه روند دپو کردن و عرضه قطرهچکانی خودروهایشان به بازار ناامید شدهاند و تلاش میکنند تا پیش از به توافق رسیدن توافق هسته ای آنها را به پول نقد تبدیل کنند.
به جز خودروها صفر، خودروهای دست دوم که صفرشویی میشوند هم این روزها در بازار زیاد پیدا میشوند و حتی برخی از فروشندگان به شما این اطمینان را میدهند که خودروی صفرشویی شده را با گارانتی تحویلتان میدهند. اگر به دنبال خرید خودروی صفر هستید چهار مدل را بیش از بقیه در بازار دیدیم و فروشندهها هم به راحتی برای فروختنشان تخفیف میدهند.
رنو کولیوس مدل ۲۰۱۸
دیگر کم کم داشتیم از کولیوس ناامید میشدیم و خودمان را برای قیمت دو میلیارد و ۵۰۰ میلیونی آن آماده میکردیم که بازار ترمز افزایش قیمت در کانال دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون کشید و الان این شاسی بلند زیبای فرانسوی را میتوان با دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون هم خریداری کرد.
چیزی که باعث شده بسیاری از کسانی که بین خرید سانتافه، سورنتو و راوفور مردد بودند به سراغ کولویس بروند سیستم تعلیق نرم و سواری عالی آن در ترکیب با انواع و اقسام آپشنها و شتاب قابل قبول موتور ۲٫۵ لیتری ۱۷۱ اسبی آن است.
البته اگر خدمات پس از فروش برایتان مهم است دوستانه توصیه میکنیم که به سراغ کرهایها بروید.
کیا اپتیما مدل ۲۰۱۷
سال ۱۴۰۰ را در حالی آغاز کردیم که فروشندگان برای اپتیما جی تی لاین قیمتهای عجیب یک میلیارد و ۷۰۰ و حتی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی اعلام میکردند.
این خودرو در حال حاضر بین یک میلیارد و ۵۵۰ تا یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان معامله میشود. با این تعداد نسخههای صفر کیلومتر آن در بازار محدود است(هر چند نسبت به گذشته وضعیت بهتر شده) اما به دلیل محبوبیت اپتیما در بازار بعید میرسد که بتوانیم بار دیگر اپتیمای یک میلیارد و ۳۰۰ میلون تومانی را حداقل در کوتاهمدت ببینیم.
هیوندای آزرا مدل ۲۰۱۹
بودن در بازه قیمیتی فولکس واگن پاسات این روزها در بیش از هر زمان دیگری برای آزرا دردسر ساز شده و فروش آن را کاهش داده است.
اگرچه با سدانی روبهرو هستیم که یک سرو گردن از اپتیما و سوناتا بالاتر است اما قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیونی هم برای آن هنوز غیرمنطقی به نظر میرسد و فکر نکنیم دیگر خبری از آزرای دو میلیارد و ۵۰۰ میلیونی به گوشتان برسد.
احتمالا این خودرو روند نزولی را تا قیمت زیر دو میلیارد تومان هم ادامه خواهد داد. اگر خواهان خرید سدانی نرم و بادوام هستید و دل در گروی سئول دارید آزرای گرنجور خودروی مناسبی است.
منبع خبر: روزنامه هفت صبح
به ما چه که وارد میشن.اینا برای ما که نیست.برای اون شاهزاده های لعنتی هست.نه ما.
سه سال پیش این ماشینها مفت نمیخریدند دولتمون با احتکار این ماشینها که کاملا مشخصه مال خود مسئولین هستش گرانی خودرو را نه تنها ایجاد کرد بلکه الان پولهای زیادی به جیب میزنند باید مالیات صد درصدی از اینها بگیرند چون عامل فساد و تورم در کشورند
خدا رو هزاران مرتبه شکر که این ملت دیگه قدرت خرید ندارن و گرنه این لگن هایی که تو رتبه بندی در اروپا فقط خانواده طبقه سوم سوار می شدن تا صد میلیارد هم میبردن .
راه نجات با هم بودن ونخریدن خودرو فقط 2 ماه…
خودرو ارزان می شود %
ممنون از راهنمای شما، به نظر من شما فیلم هندی زیاد میبینی، این مملکت دیگه صاحب نداره، ماشین های داخل روز به روز قیمت ها بالا داره میره کجای عمو وای به حال ماشین های خارجی،
اصلا به این قیمتها نمی ارزند.اگرنیم نگاهی توهمین کشورهمسایه یعنی امارات بکنیم.بادلار25تومن هم حساب کنید خیلی اختلاف قیمت هست آخه مگه چه خبره؟
واردات ماشین دسته دوم آزادکنند
درود بر شما.
درسته.
واردات خودروهای دست دوم یا کارکرده باید آزاد شوند،چون ک دلار ۵ تومن نیست ک صفر(چه واردات صفر و چه تولید داخل صفر) که ایران خودرو و سایپا و مدیران خودرو، میگن ۱ ماه تحویل ولی ۶ ماه الی ۱ سال مثلا ۲۰۶ رو میگیرین.
اما واردات دست دوم آزاد شده باشد حتما و حتما روی حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی های همگانی همانند باکو آذربایجان تاثیر مثبت خواهد گذاشت.
ضمنا اگر ایران خودرو و سایپا به سمت معطلی برود،رفته رفته گرون خواهد شد،چون که وانت پراید حدود ۱۱۵ میلیون هستش.
دلار ، یورو ، مانات آذربایجان و لیر ترکیه همشون ۲ الی ۵ برابر شده است.
زنده باشی.
خدا یار و نگهدار.
کاش به جای واردات خودروهای گران قیمت برای طبقه خاص، کمی هم به فکر واردات خودروهای ارزان باشن.بیشتر مردم قدرت خرید خودرو گران ندارن.
قربونت خبره خوبی بود ولی من صبر میکنم یه کم بیشتر ریزش داشته باشه که بتونم بخرم?