کد مطلب: ۵۶۲۳۶۲

مزیت دفتر برنامه‌ریزی و خرید دفتر بولت ژورنال

مزیت دفتر برنامه‌ریزی و خرید دفتر بولت ژورنال

با خرید دفتر بولت ژورنال می‌توانید میزان بازدهی کار خود را افزایش دهید. بولت ژورنال نوعی دفتر برنامه‌ریزی می‌باشد که می‌توانید هم خاطرات خود را در آن یادداشت کرده و هم برنامه خود از ساعت خواب و بیداری گرفته تا برنامه‌های سفر خود را در آن یادداشت نمایید.

داشتن برنامه‌ریزی در زندگی یکی از راه‌های رسیدن به موفقیت می‌باشد مانند برنامه‌ریزی‌های تحصیلی و شغلی. دانستن فواید برنامه‌ریزی و بکار بستن آن به شما کمک می‌کند تا با صرفه جویی در وقت و انرژی نتایج مطلوب‌تری را بدست بیاورید. در واقع نداشتن یک دفتر برنامه‌ریزی منظم و کاربردی که هدف ما را از انجام فعالیت‌های مختلف، مشخص نماید یکی از دلایل بسیار مهم سردرگمی و نرسیدن به کارها یا اتمام نیمه کاره آنهاست. کسانی که روزهای عمر خود را بدون برنامه‌ریزی و اتلاف وقت می‌گذرانند زمانی که به گذشته خود نگاه می‌کنند متوجه می‌شوند که چه فرصت‌هایی را در زندگی از دست داده‌اند و چه کارهایی را انجام نداده‌اند. در صورتی که می‌توانستند با تهیه یک دفتر برنامه‌ریزی و ثبت وقایع گذشته و نوشتن برنامه‌های آینده و تنظیم وقت برای آنها چقدر پیشرفت داشته باشند. یکی از بارزترین فواید برنامه‌ریزی، سازماندهی افکار و کارهاست. شما می‌توانید با نوشتن برنامه روزانه بدون استرس و نگرانی به همه فعالیت‌های خود بپردازید، زیرا نوشتن آنها در یک دفتر برنامه‌ریزی فعالیت‌هایتان را هدفمند و تحت کنترل خود در می‌آورد.

خرید دفتر بولت ژورنال

در زندگی کارهای زیادی وجود دارد که انجام دادن برخی از آنها اولویت بیشتری دارد. اگر به دنبال نظم بخشیدن به آنها هستید لازم است که یک دفتر برنامه‌ریزی تهیه کنید. شما می‌توانید کارهای روزانه، هفتگی و ماهانه خود را در هر دفتری بنویسید؛ اما دفاتری وجود دارند که می‌توانید به شکل سازمان یافته‌تری وقایع روزانه و برنامه‌ی کاری خود را در آن وارد کنید. ثبت وقایع، نقاط ضعف و قوت ما را در انجام آنها نشان می‌دهد علاوه بر آن، این دفتر مانند یک مراقب یا مدیر برنامه همواره زمان انجام کارهایمان را به ما گوشزد می‌کند و زمانی که به انجام آنها طبق برنامه‌ای که تنظیم نموده‌اید عادت کردید دیگر به سادگی قادر نخواهید بود از آن فرار کنید. با خرید دفتر بولت ژورنال می‌توانید میزان بازدهی کار خود را افزایش دهید. بولت ژورنال نوعی دفتر برنامه‌ریزی می‌باشد که می‌توانید هم خاطرات خود را در آن یادداشت کرده و هم برنامه خود از ساعت خواب و بیداری گرفته تا برنامه‌های سفر خود را در آن یادداشت نمایید.

هدفمند بودن در زندگی به شما قدرت می‌بخشد و داشتن برنامه‌ای منظم برای رسیدن به آنها با توجه به انگیزه، سبک زندگی، اهداف کوتاه یا بلند مدت و شرایط مختلف تعیین می‌گردد. دفتر برنامه‌ریزی فرصت خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با جهت دادن به کارهایتان از انجام کارهای بیهوده دوری کنید و به جای اتلاف وقت که تنها فرصت‌های شما را می‌گیرد تنها به انجام آنچه که می‌خواهید متمرکز شوید. شما با داشتن یک دفتر برنامه ریزی که در آن زمان‌بندی هر کاری مشخص شده می‌توانید به تحصیل، تفریح، شغل، دید و بازدید و مسائل دیگر در سرجای خودش بپردازید. داشتن دفتر برنامه‌ریزی یکی از لوازم مفید و کاربردی به خصوص برای دانش آموزان و کنکوری‌ها می‌باشد زیرا می‌توانند برای روزها و هفته‌های آینده خود برنامه‌ریزی کنند که برای هر درس چند ساعت زمان اختصاص دهند، روزانه چه حجمی از کتاب را بخوانند، چگونه فعالیت‌های دیگر را زمان‌بندی کنند. مزیت خرید دفتر بولت ژورنال در این است که شما می‌توانید همان طوری که دوست دارید آن را طراحی یا جدول‌بندی کنید و در عین سادگی، بسیار جذاب و حاصل خلاقیت هر فردی است که از آن استفاده می‌کند.

IMG 20210712 104215

قیمت دفتر

قیمت دفتر برنامه‌ریزی با توجه به طرح، تعداد صفحات، جنس و ابعاد آن می‌تواند متفاوت باشد. زمانی که شما افکارتان روی کاغذ می‌آورید ذهن خود را از آشفتگی دور می‌کنید و با نوشتن برنامه‌هایتان به آنها نظم بیشتری داده و در صورت اشتباه در برنامه‌ریزی آن را اصلاح کنید. همچنین اگر طرز استفاده از دفتر بولت ژورنال را نمی‌دانید می‌توانید با کمی جستجو در اینترنت یک دفتر برنامه‌ریزی متناسب با سلیقه و اهداف خود طراحی کنید. بولت ژورنال با جلد چرمی و مناسب برای برنامه ریزی روزانه، ماهانه، سالیانه یکی از دفاتری است که جنس کاغذ آن مرغوب و دارای صفحات نقطه‌دار و علامت‌های پرکاربرد می‌باشد. شما می‌توانید در بولت ژورنال یک فهرست تنظیم کنید که بر اساس همان به صفحه مورد نظر بروید و چون مربوط به برنامه‌ریزی شخصی می‌باشد به مرور و بر اساس روحیات و سلایق خود آن را تنظیم و طراحی کنید. می‌توانید نمونه‌های مختلف آن را در اینترنت مشاهده کنید و خلاقیت خودتان را در آن تأثیر دهید. نکته دیگر این که دفتری را انتخاب کنید که ابعاد و صفحات آن متناسب با کارهایتان باشد.

مشخصات یک فروشگاه دفتر برنامه ریزی

قیمت دفتر برنامه ریزی با طرح‌های مختلفی در بازار موجود می‌باشد و فروشگاه‌های مختلفی به ارائه این محصول مشغول هستند که شما می‌توانید به صورت حضوری یا اینترنتی برای خرید اقدام کنید. یکی از ویژگی‌هایی که باید یک فروشگاه دفتر برنامه‌ریزی داشته باشد تنوع در محصول است تا هر کس متناسب با سلیقه خود دست به انتخاب بزند. همچنین از لحاظ کیفیت و قیمت مقرون به صرفه باشد. دفتر برنامه‌‌ریزی مدل‌های زیادی دارد که یکی از آنها بولت ژورنال می‌باشد که با هدف نظم بخشیدن به وظایف روزانه و مدیریت زمان در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. زمانی که شما کارهایتان را طبق برنامه‌ریزی انجام می‌دهید در واقع این توانایی را پیدا خواهید کرد که کارهای بیشتری را در مدت زمان کمتری و با خیال راحت‌تری به انجام برسانید. متأسفانه باید گفت که اگر چه برنامه‌ریزی یک اصل مهم در رسیدن به اهداف زندگی می‌باشد اما زیاد به آن پرداخته نشده است به همین دلیل افراد زیادی هستند که همیشه مشکل زمان و عقب ماندن از کارهایشان را دارند.

IMG 20210712 104248

بهترین فروشگاه برای خرید دفتر برنامه‌ریزی کجاست؟

گروه هنری ناچو در تهران یکی از فروشگاه‌های آنلاین در زمینه فروش محصولاتی چون دفتر برنامه‌ریزی بولت ژورنال چرمی، پلنر فانتزی روزانه و سالانه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، پلنر تحصیلی و بسیاری دیگر از محصولات متنوع دیگر که همگی در سایت این فروشگاه به آدرس https://nachoartgroup.com قابل مشاهده است. این فروشگاه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ با هدف رضایت مشتری و ارتقا بخشیدن به لوازم‌التحریر با سبک و طرحی جدید آغاز نمود و با داشتن متنوع‌ترین دفتر و دفترچه در طرح‌های زیبا، فانتزی، دخترانه، پسرانه انگیزه خوبی به کاربران می‌دهد تا با خرید این نوع محصولات برنامه‌ریزی بهتری برای خود داشته باشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.