کد مطلب: ۳۵۱۸۲۲

یوسفیان ملا:

دلار ارزان می‌شود

دلار ارزان می‌شود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت ارز بر اثر اصلاح قیمت بنزین به زودی متوقف می‌شود، گفت: اکنون افزایش قیمت‌ها بر مبنای صادرات و واردات نبوده و ورود ارز نیز کم نشده از این رو می‌توان امیدوار به روند نزولی نرخ‌ها بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عزت الله یوسفیان ملا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به نوسانات قیمت ارز در هفته های اخیر، گفت: اصلاح نرخ بنزین شوک قیمتی به بازار ارز وارد کرد اما در نتیجه سیاست‌گذاری‌های مشخص و برنامه مداری بانک مرکزی نوسانات موقتی بود.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ارزیابی من این است که تغییرات قیمتی در دلار مقطعی بوده و به صورت مقطعی نرخ‌ها را تکان داده است، افزود: وقتی آرامش در بازار برقرار شود ثبات قیمتی نیز حتمی است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه افزایش قیمت ارز اگر مبنای اقتصادی داشته باشد قابل تامل است، تصریح کرد: اکنون افزایش قیمت‌ها بر مبنای صادرات و واردات نبوده و ورود ارز نیز کم نشده از این رو می‌توان امیدوار به روند نزولی نرخ ها بود.

یوسفیان ملا با بیان اینکه افزایش قیمت ارز بر اثر اصلاح قیمت بنزین به زودی متوقف می‌شود، گفت: با توجه به اینکه صادرات بنزین بدون محدودیت در حال انجام است به طور حتم با افزایش ورود ارز به کشور عرضه بر تقاضا پیشی گرفته و نرخ ها روند نزولی پیدا می کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم نباید به حرف‌های بیهوده در حوزه ارز توجه کنند، افزود: تجربه نشان داده که سرمایه گذاری در این حوزه ضررهای بسیاری را برای افراد به همراه خواهد داشت.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس همچنین با اشاره به افزایش قیمت طلا به تناسب رشد قیمت ارز در بازار، گفت: قیمت ارز و طلا به هم وابسته اند و با کاهش نرخ ارز طلا و سکه نیز روند نزولی را تجربه خواهند کرد.

منبع: ایبِنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    حتما حتما

    • ناشناس

      ??? خیلی مختصر ولی پرمحتوا فرمودید?❤

  • ناشناس

    هی میگیددلارمیاد پایین ولی نمیاد الان یکساله میگید نخرید میاد پایین. دیگه اعتمادی به آقا یون نداریم آنقدر دروغ گفتن

  • مهیار

    اگه گفتن نخرید اتفاقا کل داراییتونو دلار بخرید چون قرار گرون شه
    راز ثروت در ایران= عکس حرف مسئول ها حرکت کن

  • علیرضا

    علت گرانی دلار چاپ اسکناس بدون پشتوانه است.دلار ربطی به تحریم ها ندارد .بزرگتر ها تصمیم گرفتند دلار و گرون کنند.

  • ناشناس

    مردم عزیز به خدا دلار ماشین نخرینمگه برای شما نون آب میشه همه چی ارزون میشه بخدا راست میگم

  • ناشناس

    چرا دولت عزیز به مردم رهم نمکنی،همه،چی دست شما هست

  • رضا

    ایشون معلومه هیچی حالیش نیست اتفاقاافزایش قیمت کاملا مبنای اقتصادی داره و بیشتر هم میشه شما روزی سیصد هزار تا هم نفت نمی فروشین برای همین تا ارنج دست کردین تو جیب ملت بدبخت همه دیگه فهنیدن چه خبر کم مونده به ونزوئلا سور بزنید

  • ناشناس

    بخدا دارم میبرم نمیشه زندگی کرد. با این گرونیا خدا وکیل مسولین فکر ما مردم بیچاره باشین

  • Asa

    همه چیه مردم گرانی ارزانی خوده مردمه دولت نقشی در گران شدن ارز وطلا نداره ماسک کردن 22 هزار حالا میخای ارز گران تشه