کد مطلب: ۳۹۷۵۸۱

تجارت‌نیوز از اقتصاد امروز گزارش می‌دهد:

فقط طلا نزولی شد / دلار و بورس همچنان رو به رشد / حراج اموال یک خودروساز و آغاز تغییرات بازار پایه

فقط طلا نزولی شد / دلار و بورس همچنان رو به رشد / حراج اموال یک خودروساز و آغاز تغییرات بازار پایه

امروز قیمت طلا کمی ارزان شد، قیمت دلار کمی گران شد و شاخص بورس هم اندکی افزایش یافت. با این حال با توجه به آغاز تغییرات بازار پایه باید دید در روزهای آینده شاخص بورس چه واکنشی نشان خواهد داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۷ با 0.5 درصد افزایش، 11 هزار و 400 تومان اعلام شده است.

در همین حال محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور امروز گفت: دولت معتقد است نرخ ارز باید کمتر از بهای فعلی باشد و حتما باید کمتر شود، اما نمی‌خواهیم نرخ ارز را تصنعی و دستوری کاهش دهیم و آرامش فعلی بازار ارز متاثر از عرضه و تقاضا بوده، مردم بدانند روزی که ارز به زیر ۱۰ هزار تومان برسد ما بیش از همه خوشحال خواهیم شد.

اما همزمان با رشد قیمت دلار، قیمت طلا امروز نزولی شد.

قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد امروز یکشنبه تا ساعت ۱۷ با سه هزار و 300 تومان کاهش به 408 هزار و 600 تومان رسید.

قیمت سکه امامی هم تا ساعت ۱۷ با 58 هزار تومان کاهش به چهار میلیون و 72 هزار تومان رسید.

اما امروز همزمان با آغاز تغییرات در بازار پایه ، بورس چه وضعیتی داشت؟ بازار سهام در روز جاری روز متعادلی را پشت سر گذاشت؛ از ابتدای بازار تا ساعات میانی با نوسانات روبه پایین پیش رفت به طوری که شاخص کل هم وزن وارد فاز منفی شد، اما پس از آن با تقویت بازار، توانست کار خود را با بیش از 1900 واحد مثبت به پابان برساند تا کماکان در مسیر رکوردزنی‌های خود باشد.

10 شهریور

شاخص بورس امروز هم یک روند مثبت داشت.

در همین حال از اخبار مهم امروز که تجارت‌نیوز منتشر کرده می‌توان به بازگشت تالیا با قیمت‌شکنی در بازار ، مزایده اموال ایران خودرو و اعلام مناطق ارزان تهران اشاره کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    طلا را رئیس کل بانک مرکزی و اتحادیه طلا در ایران در رنج ۴۰۰ الی ۴۱۰هزار تومان با ۲-۳تومان اختلاف پاین و بالا در همین محدوده نگه میدارند .چون خودشان در قسمت بورس سرمایه گذاری کرده اند .بعد از مدتی که در بورس سود بردند مجددا به قسمت ارز و طلا روی می آورند و قیمت ارز و طلا افزایش و بورس را کاهش میدهند.ولومش دست این دو نهاد و موسسه هست.!!!!!

  • ناشناس

    خخخخخ.ما که نفهمیدیم قیمت طلا در ایران طبق چه اصل و اصولی بالا و پایین میره؟!!! قبلا جناب محمد ولی رئیس اتحادیه طلا در ایران گفتند قیمت طلا بر اساس دلار هست و هیچ ربطی به نرخ جهانی طلا نداره. با توجه به افزایش نرخ جهانی طلا و با توجه به افزایش نرخ دلار، امروز یکشنبه دهم شهریور ، قیمت طلا روند کاهشی را داشته که این حرف آقای محمد ولی را نقض کرده

  • ناشناس

    مردم دیگه بریدند چرا بداد مردم نمیرسید تحریم فساد تورم وحشتناک وفساد تا کی …اینجوری میخواستید انقلاب صادر کنید. مردم تا کی باید تاوان سیاستهای غلط شما را بدن بخدا عرصه جوری بر مردم تنگ شده که به آتش زیرخاکستر تبدیل شده وضع مردم خیلی بدتر از آنچیزیست که مسعولین فکر میکنن

  • ناشناس

    اگر مردم مخالف مذاکره بودن وقتیکه ظریف از مذاکره برگشت خودجوش نمیرفتن استقبالش ودر اونموقع همه مردم در اتوبوس خیابان وهمه جا بقدری خوشحال بودن که فقط درهمین مورد حرف میزدن مردم دیکه از هر روز بحران تحریم ودشمنی با دنیا خسته شدن