کد مطلب: ۳۶۲۴۹۸

دلار گران و پوند ارزان شد

دلار گران و پوند ارزان شد

دلار که روز قبل تا دوازده هزار و نهصد و چهل تومان رسیده بود، امروز با رشد ۰.۰۹ درصدی به دوازده هزار و نهصد و پنجاه و دو تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار امروز با رشد همراه بود، اما یورو کاهش نرخ را شاهد بود. امروز دلار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، به‌طوری که دلار که روز قبل تا ۱۲,۹۴۰ (دوازده هزار و نهصد و چهل ) تومان رسیده بود، امروز (چهارشنبه ۰۷ فروردین ۱۳۹۸ مصادف با ۲۷ مارچ ۲۰۱۹ ) با رشد ۰.۰۹ درصدی به ۱۲,۹۵۲ (دوازده هزار و نهصد و پنجاه و دو ) تومان رسید.

قیمت یورو هم امروز به ۱۴,۹۵۲ (چهارده هزار و نهصد و پنجاه و دو ) تومان رسید که نسبت به روز قبل کاهش ۰.۰۲ درصدی داشته است

پوند امروز با کاهش ۰.۲۱ درصدی، از ۱۷,۱۰۴ (هفده هزار و یکصد و چهار ) تومان به ۱۷,۰۶۷ (هفده هزار و شصت و هفت ) تومان رسید. درهم امارات نیز نسبت به روز قبل ، با ۳ تومان افزایش، ۳,۵۲۷ (سه هزار و پانصد و بیست و هفت ) تومان نرخ گذاری شد. همچنین لیر ترکیه با افزایش ۲.۶۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۳۹۵ (دو هزار و سیصد و نود و پنج ) تومان معامله شد.

امروز دلار کانادا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، به‌طوری که دلار کانادا که روز قبل تا ۹,۶۶۲ (نه هزار و ششصد و شصت و دو ) تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۰.۰۱ درصدی به ۹,۶۶۱ (نه هزار و ششصد و شصت و یک ) تومان رسید.

دلار استرالیا، نیز امروز به ۹,۱۸۷ (نه هزار و یکصد و هشتاد و هفت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۴۴ درصدی داشته است.
آخرین نرخ دینار، رینگیت، منات، بات و لاری امروز

دینار عراق هم امروز با افزایش ۹۰ درصدی، از ۱۱ (یازده ) تومان به ۱۱۰ (یکصد و ده ) تومان رسید. رینگیت مالزی نیز نسبت به روز قبل ، با ۲ تومان کاهش، ۳,۱۷۷ (سه هزار و یکصد و هفتاد و هفت ) تومان نرخ گذاری شد.

همچنین بات تایلند با کاهش ۰.۲۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۰۸ (چهارصد و هشت ) تومان معامله شد.از سوی دیگر لاری گرجستان امروز با افزایش ۱.۹۸ درصدی، از ۴,۷۹۳ (چهار هزار و هفتصد و نود و سه ) تومان به ۴,۸۹۰ (چهار هزار و هشتصد و نود ) تومان رسید.

درام ارمنستان هم در بازار داخلی ۲۷ (بیست و هفت ) تومان قیمت خورد. منات آذربایجان نیز امروز با افزایش ۰.۰۹ درصدی، از ۷,۶۱۲ (هفت هزار و ششصد و دوازده ) تومان به ۷,۶۱۹ (هفت هزار و ششصد و نوزده ) تومان رسید.

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.