کد مطلب: ۴۴۱۰۳۴

دومین نرخ ارز صرافی ملی در ۱۶ فروردین اعلام شد

دومین نرخ ارز صرافی ملی در ۱۶ فروردین اعلام شد

نرخ ارز صرافی‌ ملی که امروز پس از دو هفته تعطیلات نوروزی اعلام شد که براساس آن قیمت دلار به رقم ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده بود، بار دیگر تغییر کرد و کاهش ۱۰۰ تومانی را شاهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز شنبه ۱۶ فروردین در اولین روز کاری سال ۹۹ قیمت ارز در صرافی ملی برای دومین مرتبه اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۱۵۸۰۰ تومان اعلام شد. همچنین این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵۷۰۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار در بانک مرکزی ۴۲۰۰ تومان قیمت خورده است.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی ۱۷۲۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۷۱۰۰ تومان است. بهای یورو در بانک مرکزی نیز ۴۵۳۸ تومان تعیین شده است.

ملی 16 فروردین 2

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چون تعطیلاته و سامانه نیما فعلا فعال نیست صرافی های ملی هم قیمت ارز رو بردن بالا،
    مردم نباید ارز بخرن چون قطعا ضرر میکنن،صرافی ها که چند وقت دیگه ارزشون رو از سامانه نیما تهیه کنن دوباره قیمت صرافی های ملی میاد پایین و اونایی که دلار خریده بودن کلی متضرر میشن.
    حالا ببینین….

  • ناشناس

    هر چی بلا سر این ملت بیاد حقشون هست اگر شعور یه سری آدما برسه و دست از طمع و فکر سود کردن تحت هر شرایطی بردارند اینقدر اکثر مردم بدبخت نبودند . همیشه تو مملکت ما عکس العمل به گرانی غیر منطقی که هر روز به بهانه ای درگیر هستیم برعکس عکس العمل دیگر کشورهاست. هر چی گرانتر بشه یه سری افراد سود جو و یه سری هم از عوام بخاطر ترس از عقب موندن و فقر بیشتر میرند خرید کنند و تو صفهای خرید میآیستند

  • ناشناس

    امسال دلار ۵۰ تومن و میزنه. حالا ببین کی گفتم

  • ناشناس

    سلام خبر به این میگن خلاصه ومفید ،بعضی ها چند صفحه مطلب مینویسند بعد قیمتها رو اعلام میکنند