کد مطلب: ۳۲۳۰۸۸

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان اعلام کرد:

راه‌اندازی مجدد قطار مسافری بندرعباس-یزد و یزد- تهران

راه‌اندازی مجدد قطار مسافری بندرعباس-یزد و یزد- تهران

مدیرکل راه آهن هرمزگان از راه‌اندازی مجدد قطار مسافری تهران۳ بندرعباس – یزد و یزد – تهران در اداره کل راه‌آهن هرمزگان خبر داد.

محمد پور فخری پیش از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در راستای خدمات رسانی به مسافرین و استقبال برای سفر با قطار،با پیگیری مدیرکل راه‌آهن هرمزگان و شرکت قطارهای مسافری رجاء جهت رفاه حال شهروندان استان هرمزگان، یزد و کرمان و سایر شهرهای مسیر بندرعباس-یزد و یزد- تهران و بلعکس راه‌اندازی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی عنوان کرد: با راه‌اندازی این قطار شاهد افزایش تعداد سه رام قطار بصورت یک روز درمیان به مقصد یزد و تهران و همچنین افزایش تعداد مسافر و نفر کیلومتر خواهیم بود.

افزایش ۱۰ درصدی جابجایی مسافر در هفت ماهه سال ۹۷

پورفخری خاطرنشان کرد: جابجایی مسافران در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است که این جابجایی بوسیله ۲۱۰ رام قطار بصورت رفت و برگشت به تعداد ۸۴ هزار نفر مسافر از مبادی تهران، اصفهان و مشهد انجام گرفته است. همچنین تعداد ۴ هزار و ۳۷۰خودرو در این مدت به وسیله واگن‌های خودرو بر حمل شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی افزود: در این مدت نفر کیلومتر طی شده ۸۱ میلیون و ۵۱۵ هزارو ۹۰۷ بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

منبع:مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.