کد مطلب: ۳۶۰۲۴۶

کارنامه بازار سرمایه در روز ۲۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۷

شاخص بورس با جهش ۲ هزار واحدی به سطح ۱۷۱ هزار واحد رسید

شاخص بورس با جهش 2 هزار واحدی به سطح 171 هزار واحد رسید

شاخص بورس پس از رشد چشمگیر در هفته گذشته، در اولین روز معاملاتی هفته جاری نیز با رشد همراه شد. بیشترین تاثیر مثبت را نمادهای شپنا، شبندر و فخوز و بیشترین تاثیر منفی را نمادهای فملی، فولاد و های وب بر شاخص کل و ارزش بازار سهام امروز داشتند.

شاخص بورس پس از رشد چشمگیر در هفته گذشته، در اولین روز معاملاتی هفته جاری نیز با رشد همراه شد.

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز، با رشد دو هزار واحدی معادل 1.2 درصد همراه شد و در سطح 171 هزار و 125 واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در طول جریان معاملات امروز، 25 اسفند ماه سال ۱۳۹۷، بیش از 150 هزار معامله به ارزش 1749 میلیارد تومان انجام شد و ارزش بازار سهام تا سطح 656 هزار میلیارد تومان ارتقا یافت.

برترین گروه‌های صنعتی امروز، گروه‌های شیمیایی و فرآورده‌های نفتی بودند که بیشترین ارزش معاملات امروز را در اختیار داشتند. گروه شیمیایی با سقبت گرفتن از گروه‌های دیگر با معاملاتی به ارزش 97 میلیارد تومان در صدر لیست قرار گرفت.

شاخص بورس ۲۵ اسفند ۹۷

پربازده‌ترین گروه‌های صنعتی در بازار امروز بورس ، گروه زغال‌سنگ، فرآورده‌های نفتی و کاشی و سرامیک بودند.

شاخص بورس ۲۵ اسفند ۹۷

بیشترین تاثیر مثبت را نمادهای شپنا، شبندر و فخوز و بیشترین تاثیر منفی را نمادهای فملی، فولاد و های وب بر شاخص کل و ارزش بازار سهام امروز داشتند.

همچنین در میان نمادهای بورسی بیشترین تقاضا معادل 102 میلیارد تومان متعلق به نماد صفارس 412 و بیشترین عرضه نیز با 1.6 میلیارد تومان مربوط به نماد کیان بود.

شاخص بورس ۲۵ اسفند ۹۷

عرضه اولیه ومعلم

در بازار سهام امروز عرضه اولیه تعداد 75 میلیون سهم معادل پنج درصد از سهام شرکت بیمه معلم با نماد ومعلم انجام شد. سهم ومعلم در قیمت 2700 ریال کشف قیمت شد.

در این عرضه اولیه به هر کد، تعداد 230 سهم معادل 62 هزار تومان تخصیص یافت.

کوتاه از فرابورس

شاخص کل بازار فرابورس در پایان معاملات امروز با رشد 19 واحدی مواجه شد و در سطح 2114 واحد قرار گرفت.

در طول جریان معاملات امروز بازار فرابورس، بیش از 136 هزار معامله به ارزش 2684 میلیارد تومان انجام شد و ارزش بازار اول و دوم فرابورس در سطح 122 هزار میلیارد تومان باقی ماند.

بیشترین تاثیر مثبت را نمادهای کگهر و زاگرس و بیشترین تاثیر منفی را نمادهای دماوند و ذوب بر شاخص کل و ارزش بازار فرابورس امروز داشتند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.