خبر مهم:

کد مطلب: ۳۹۷۹۱۰

نگاهی به عملکرد روزانه ارزهای دیجیتال / بیت‌کوین ۲.۵ درصد رشد کرد

نگاهی به عملکرد روزانه ارزهای دیجیتال / بیت‌کوین 2.5 درصد رشد کرد

قیمت بیت‌کوین که در روزهای گذشته سقوط کرده بود، در معاملات امروز با 2.5 درصد رشد بار دیگر به بیش از 10 هزار دلار صعود کرد.

قیمت بیت‌کوین که در روزهای گذشته سقوط کرده بود، در معاملات امروز بار دیگر به بالاتر از 10 هزار دلار رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از کوین‌تلگراف ، در تاریخ 28 آگوست (ششم شهریورماه)، بیت‌کوین تنها در نیم ساعت با 600 دلار کاهش به کمتر از 10 هزار دلار رسید و یک روز بعد با قیمت 9 هزار و 372 دلار -پایین‌ترین قیمت هفتگی- مبادله شد که نسبت به آخرین قیمت روز گذشته رشدی 2.5 درصدی را تجربه کرده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد، بازدهی بیت‌کوین در ماه آگوست (ماه گذشته میلادی) منفی 4.15 درصد بوده است.

با این حال، بازار این ارز دیجیتال در حال بهبود است و در حال حاضر با قیمت 10 هزار و 367 دلار مبادله می‌شود.

هفته گذشته مایکل نووگراتز، سرمایه‌گذار و بنیانگذار گلکسی دیجیتال، در توییتر نوشت: بیت‌کوین که در ابتدای سال تنها سه هزار و 500 دلار قیمت داشت، حالا به بالاتر از 10 هزار دلار رسیده که رشدی 200 درصدی محسوب می‌شود. این ارز دیجیتال روند خوبی را پشت سر گذاشته و به نظر می‌رسد، روند صعودی این بازار ادامه یابد.

این در حالی است که بکت (Bakkt) از عرضه قراردادهای آتی خود به صورت رسمی از 23 سپتامبر خبر داده است.

ایجاد این بازار جهانی ارز سبب می‌شود که معامله‌گران به آسانی و در محیطی امن به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند. بکت متعلق به شرکت اینترنشنال اکسچنج (مالک بورس اوراق بهادار نیویورک) است.

قراردادهای آتی بکت برخلاف قراردادهای آتی بیت‌کوین فعلی صرافی شیکاگو با بیت‌کوین کار می‌کنند. در واقع سرمایه‌گذاران به جای دلار بیت‌کوین دریافت می‌کنند.

تحلیلگران و کارشناسان هنوز در مورد تاثیر عرضه بکت بر روی قیمت این ارز دیجیتال مطمئن نیستند. انتشار قراردادهای آتی بیت‌کوین در اوایل سال 2018 در CME و CBOE موجب رشد روند نزولی قیمت بیت‌کوین شد.

کوین‌تلگراف پیش‌تر در گزارشی نوشته بود، بیت‌کوین در تلاش برای شکست سطح مثلث متقارن است. اگر دلار و بیت‌کوین هر دو از سطح میانگین‌ عبور کنند، پیش‌بینی می‌شود قیمت بیت‌کوین به بالاترین سطح سال جاری و حدود 13 هزار و 973 دلار خواهد رسید.

همچنین در میان 20 رمزارز برتر، اتریوم با هشت درصد و بایننس‌کوین با 5.6 درصد رشد بهترین عملکرد روزانه را ثبت کردند. در معاملات امروز (در زمان نوشتن گزارش) اتریوم با قیمت 6.72 دلار و بایننس‌کوین با قیمت 22.90 دلار معامله شد.

کمترین میزان رشد هم مربوط به لیت‌کوین می‌شود که تنها 1.33 درصد افزایش قیمت داشته است.

جدیدترین اتفاقات مربوط به بیت‌کوین را می‌توانید در سلسله اخبار بیت‌کوین تجارت‌نیوز ملاحظه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.