خبر مهم:

کد مطلب: ۲۴۱۶۰۸

رشد ۳۰ درصدی قیمت مسکن در سال گذشته

رشد 30 درصدی قیمت مسکن در سال گذشته

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: افزایش 30 تا 40 درصدی قیمت مسکن در برخی استان‌ها، موجب تسری رشد قیمتی در سایر استان‌ها شد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: افزایش 30 تا 40 درصدی قیمت مسکن در برخی استان‌ها، موجب تسری رشد قیمتی در سایر استان‌ها شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صدیف بدری، با بیان اینکه قیمت اجاره در بازار مسکن در سال‌های گذشته 30 تا 40 درصد افزایش یافته بود، اظهار کرد: افزایش 30 تا 40 درصدی قیمت مسکن در برخی استان‌ها، موجب تسری رشد قیمتی در سایر استان‌ها شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به نوسانات موجود در بازار ارز، سایر بازارهای رقیب نیز دچار نوسان شدند که خوشبختانه با اقدام به موقع دولت این نابسامانی‌ها بهبود یافت.

بدری، تصریح کرد: امسال بازار مسکن افزایش قیمتی متناسب با نرخ تورم را شاهد خواهد بود و امیدواریم بازار اجاره افزایش سرسام‌آور قیمتی را تجربه نکند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه باید نقدینگی کشور را به سمت و سوی مسکن هدایت کنیم، گفت: متاسفانه هم‌اکنون حل بیشتر مشکلات اقتصادی نیازمند تامین مالی است و به لحاظ محدودیت منابع مالی رفع این مشکلات زمان‌بر است.

بدری، گفت: بهبود و افزایش سقف تسهیلات بانکی در بازار مسکن نیازمند یک برنامه 5 تا 10 ساله است، بنابراین در قدم اول کاهش 2 درصدی نرخ سود بانکی می‌تواند در این بازار موثر باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.