کد مطلب: ۳۵۴۷۲۰

رفتار عجیب بازار سکه در اولین روز هفته

رفتار عجیب بازار سکه در اولین روز هفته

رئیس کمیسیون تخصصی سکه و طلا گفت: بازار سکه و طلا بر خلاف پیش‌بینی‌ها نسبت به تمدید مهلت ایران برای عضویت در FATF واکنش مثبت نشان نداد.

کشتی‌آرای به رفتار خارج از انتظار بازار اشاره کرد و گفت: بازار سکه و طلا بر خلاف پیش‌بینی‌ها نسبت به تمدید مهلت ایران برای عضویت در FATF واکنش مثبت نشان نداد.

به گزارش تجارت‌نیوز، رئیس کمیسیون تخصصی سکه و طلا با بیان این مطلب گفت: امروز در بازارهای جهانی قیمت هر اونس طلا با ۱۴ دلار کاهش قیمت به ۱۳۲۸ دلار رسید و برخلاف پیش‌بینی‌ها بازار واکنش مثبت به تمدید مهلت ایران برای عضویت در FATF واکنش مثبت نشان نداد و قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته افزایش یافت.

وی تصریح کرد: امروز در بازار هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به قیمت ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید به نرخ ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۲میلیون و ۵۸۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی نیز با ۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز پنجشنبه گذشته به ۸۳۰ هزار تومان رسید و دادوستد شد.

برخی صرافان نیز معتقدند بلاتکلیفی پالرمو سبب شده است بازار واکنشی نسبت به تمدید مهلت ایران برای پیوستن به اف‌ای‌تی‌اف نشان ندهد.

وی درباره میزان حباب سکه گفت: حباب سکه همانند روزهای گذشته برابر با ۳۷۰ هزار تومان است.

وی بیان کرد:‌هر مثقال طلا به عنوان مبنای تعیین قیمت از یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به یک میلیون و ۸۴۰ هزار کاهش یافته و هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز اکنون ۴۲۵هزار تومان دادوستد می‌شود.

وی اضافه کرد: به نظر می‌رسد در ادامه روز شاهد نوسانات جدی رو به صعود قیمت‌ها ‌باشیم.

کشتی‌آرای عنوان کرد: دادوستدها روال خود را دارد اما سکه‌های تمام‌بهار آزادی تقریبا با خرید کمتری مواجه هستند.

منبع: خبرآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.