کد مطلب: ۳۰۶۵۲۵

روزهای سبز بورس کاهش یافت

روزهای سبز بورس کاهش یافت

شاخص بورس در شهریورماه امسال در حالی ۱۳ روز را مثبت سپری کرده که این آمار در مدت مشابه پارسال ۱۶ روز مثبت برای شاخص بوده است.

در آخرین ماه تابستان امسال بازار سرمایه ۲۰روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس ۱۳روز معاملاتی را مثبت سپری کرد. این در حالی است که این آمار در ۲۰روز معاملاتی شهریورماه سال ۹۶، این تعداد ۱۶روز مثبت برای شاخص بورس بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، همچنین در مردادماه امسال بازار سرمایه ۲۲روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس ۱۵روز معاملاتی را مثبت سپری کرد. این در حالی است که این آمار در ۲۲روز معاملاتی مردادماه سال ۹۶، این تعداد ۱۶روز مثبت برای شاخص بورس بوده است.

در تیرماه امسال نیز بازار سرمایه ۲۱روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس ۱۰روز معاملاتی را مثبت سپری کرد. این در حالی است که این آمار در ۱۹روز معاملاتی تیرماه سال ۹۶، این تعداد ۱۴روز مثبت برای شاخص بورس بوده است.

همچنین در خرداد امسال بازار سرمایه ۱۸روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس ۱۳روز معاملاتی را مثبت سپری کرد. این در حالی است که این آمار در۲۱روز معاملاتی خرداد سال ۹۶، این تعداد ۷ روز مثبت برای شاخص بورس بوده است.

در اردیبهشت امسال بازار سرمایه ۲۲روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس ۱۴روز معاملاتی را مثبت سپری کرد. این در حالی است که این آمار در۲۱روز معاملاتی اردیبهشت سال ۹۶، این تعداد ۱۷ روز مثبت برای شاخص بورس بوده است.

در فروردین امسال نیز بازار سرمایه ۱۵ روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس ۹ روز معاملاتی را مثبت سپری کرد. این در حالی است که این آمار در ۱۷روز معاملاتی فروردین سال ۹۶، این تعداد ۱۶ روز مثبت و یک روز منفی برای شاخص بورس بوده است.

این گزارش می‌افزاید: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه نیز بازار سرمایه ۱۱۸روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس ۷۴روز معاملاتی را مثبت سپری کرد. این در حالی است که این آمار در مدت مشابه پارسال برای ۱۲۰روز معاملاتی، ۸۶روز مثبت برای شاخص بورس بوده است.

گفتنی است، در سال ۹۶ بازار سرمایه ۲۴۱ روز معاملاتی را پشت سر گذاشت که از این تعداد، شاخص بورس ۱۶۳روز را مثبت بوده که این آمار در ۲۴۲روز معاملاتی در سال ۹۵، تعداد ۱۴۶ روز مثبت برای شاخص بورس بوده است.

منبع:ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.