کد مطلب: ۶۷۲۱۶۴

بورس به دوران رکود خود بازگشت

بورس به دوران رکود خود بازگشت

بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت و شاخص کل بورس در ساعات میانی تا یک میلیون و ۵۱۲ هزار واحد کاهش یافت اما در ادامه روند صعودی به خود گرفت و در نهایت در حالی به کار خود پایان داد که دوباره روی مدار نزول قرار گرفته بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین اخبار از بورس چیست؟

به نقل از ایسنا ، شاخص کل بورس امروز با ۷۱۹ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۱۳ هزار واحد ایستاد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن ۳۸۸ واحد افزایش یافت و به رقم ۴۲۱ هزار و ۴۸۱ واحد رسید. در این بازار ۳۵۰ هزار معامله به ارزش ۳۶ هزار و ۱۲۱ میلیارد ریال انجام شد.

پالایش نفت اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی نوری و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی و در مقابل فجر انرژی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری غدیر و مبین انرژی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت رو روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم ۲۷ واحد کاهش یافت و در رقم ۲۰ هزار و ۴۱۱ هزار واحد ایستاد. در این بازار ۲۲۸ هزار معامله به ارزش ۳۸ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال انجام شد.

آهن و فولاد غدیر ایرانیان، بانک دی، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی تندگویان و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و تولید برق عسلویه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    هر روز بدتر از دیروز

  • ناشناس

    سهامدار حقیقی وقتی پس از یکسال سهامداری مانند بانک تجارت به ازای هر سهم بیست ریال دریافت می کند ، نوسانات سهام را در دست عده ای خاص می بیند ، و در کل در فعالیت بورس حس وجود فساد و دستکاری نرخ ها می بیند ، اینترنت آنلاین (البته به ظاهر آنلاین) عامل خرید و فروش اشتباه محاسبات میشود ، اما در بازارهای دیگر در یک خرید و فروش ساده بیش از چهل درصد سود می کند ، (که البته این هم علتش دستان پنهان است) چرا باید در بورس بماند و حرص و جوش بیخود بخورد؟

  • ناشناس

    بورس از دوران رکود خارج نشده تا برگرده همین آش است همین کاسه سه سال همه را فلج کرده

  • ناشناس

    دو سال پیش ارزش ذاتی سهمی 200 تومان بود 1000 تومان می فروختنش الان ارزش ذاتی اون سهم 1000 توان 200 می فروشنش دو سال پیش هیچ کس در فکرش هم نمیامد دو سال بعد سهمی بجای رشد 80% کاهش داشته باشه

  • ناشناس

    ما که بیخیال پول مون شدیم
    اینقدر میمانیم تا بلکه یه روزی بالاخره اوضاع عوض شود
    و ضررهامون جبران بشه…

  • ناشناس

    محدودیت دامنه نوسان رو مبادا بردارید ها، بورس خراب میشه !

  • ناشناس

    خیلی از شرکتها وخیلی از صنایع بنیادی شیمیایی و صنایع غذایی و زراعی ودیگر صنایع گزارشات مالی خوبی در مجامع داشتند وصنایع سودسازی بودند وهستند و درحال حاضر هم ارزش سهام آنها واقعا ارزنده است که حقیقی ها میتوانند با خرید حساب شده سهام این شرکتها و واقعا سهامداری کنند درآینده هم ارزش سهام شان بالا خواهد رفت وهم سود مجمع را میگیرند درمجموع سود خوبی را کسب خواهند کرد.

  • ناشناس

    دو کلمه از مادر عروس

  • ناشناس

    بابا فروش سهام را آغاز کنید تا که صبر کنیم از سال ۹۹ تا حال منتظره هستیم

  • ناشناس

    هر کسی به جز بورس در جای دیگه سرمایه گذاری کرده سود برده و ما هم اصل سرمایه مون رو که با جون کندن و نخوردن پس اندازه کرده بودیم رو به باد دادیم .
    بعد عمری تلاش اخرش پولمون رو تو قمار بدی باختیم .
    حالا هی خبرخوب و یا بدی منتشر کنید به حال من ورشکسته بورسی چه تغییری هست؟