کد مطلب: ۵۰۶۶۵۵

گزارش تجارت‌نیوز از نگاه مردم به آینده بورس:

نگاه مخاطبان به آینده بازار سرمایه / اوضاع بورس از این هم بدتر می‌شود؟

نگاه مخاطبان به آینده بازار سرمایه / اوضاع بورس از این هم بدتر می‌شود؟

همه عواملی که می‌توانست بورس را منفی کند، منتفی شده و سهامداران امیدوار بودند که رشد بورس آغاز شود. اما حالا همه محاسبات اشتباه از آب درآمده و شاخص کل در محدوده حساسی قرار گرفته است. آینده بورس چه می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، اگرچه محاسبات کارشناسان بیانگر رشد بورس از نیمه دی ماه بود، اما شاخص کل امروز هم افت کرد و رکورد منفی دیگری بر جای گذاشت.

کارشناسان می‌گویند بورس در محدوده حساسی قرار گرفته است. یا ظرف روزهای آتی رشد می‌کند و به کانال جدیدی وارد می‌شود یا ممکن است حتی محدوده کاهشی قبلی را هم رد کند.

از نگاه مردم آینده بورس چه می‌شود؟ آنچه در ادامه می‌یابد کامنت برخی از مخاطبان درباره درباره آینده بورس است.

بورس تا عید بر نمی‌گردد

«فردا بورس سبزه چون حسابی حقوقی خریده تو منفی ها که فردا خالی کند سر دل مردم بیچاره.»

«فردا سبز است و فروش حقیقی و خرید حقوقی در کف و زیر کف. مردم نرید صف فروش. زمین مخرید ۱۰ سال می‌ندازید. بورسم همینه دیگه.»

«آینده بورس معلومه فقط مثبت.»

«حالا هی بگید بورس منفیه خوب معلومه که منفیه بیچاره سهامداران خردسرمایشون رفت حتی اگر بلند مدت فکر کنن پنج سال دیگه هم به اصل پولشون نمیرسن.»

«اگر جلو این سقوط گرفته نشود بورس تا آخر سال هم سبز نمی شود.»

«خیالتون راحت بورس تا عید برنمیگرده.» 
«از برج ۳ سال آینده شاید به پولتون و از برج ۴ سال آینده به سود میرسید.»

«اعتماد به بورس از دست رفته وبا خروج تدریجی حقیقی های زیان دیده بورس بیشتر سقوط خواهد کرد.»

«خیالتان راحت باشد شاخص از این بدتر میشود»

«همه چیز به فردا بستگی داره. اگر فردا منفی باشه شنبه هم منفیه. بنابراین یکشنبه منفیه و به تبع آن دو شنبه و سه شنبه هم.»

«حقوقی الان یک هفته ای هست که داره سهم ها رو درو میکنه، فقط باید که تو محدوده ۱۲۳۰ تا ۱۲۱۰ حمایت بشه، حقوقی الان داره خوب حمایت می کنه، ولی مسبب همه این بدبختیا دولته، و تا شخص پرزیدنت روحانی و اسحاق دستور از بالا دستور نده،»

«اقا چرا روتون نمیشه بگید پولتون رو دادیم جای قرض دولت شرمنده ام نداریم پس بدیم دیگه این همه بهانه چیه ۸ ماه که میگن بلند مدت باز میگین بازار خسته است باز میگین جو هیجانی است.»

«میریزه بدم میرزه.»

«شاخص بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار ریزش میکند و تا سالها در آن محدوده درجا می رند، دوستان انتظارات تورمی به پایان رسیده. رییس جمهور امریکا عوض شده و سال ۱۴۰۰ انتخابات ایران است. مطمئنا در رکودی عمیق فرو خواهیم رفت.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خیلی از مشکلات هم مقصر خودمان هستیم وقتی دوروز صفی برای فروش نباشد خود به خود قیمت می‌کشد بالا من نمیدونم چرا وقتی ما می‌بینیم توی ضرر هستیم سریع می‌رویم صف فروش این بزرگترین اشتباه ما است من اگر پولم به صفر برسد هرگز به صف فروش تخواهم رفت

  • ناشناس

    مطمئن باشید خبر های خوشی در را ه است بورس رونق خواهد گرفت به همین زودی

  • میلیاردر

    اگر آنگونه که به خرید ملک نگاه کنیم به خرید سهام هم نگاه کنیم‌بهترین سرمایه گذاری در سهام اتفاق می افتد. مقایسه من و دوست صمیمی ام. از ده سال پیش من میلیاردر بورسی اون مقروض بانک مسکن

  • ناشناس

    اگربخوان هرروز مثبت کنن میتونن وقتی حقوقی شصت درصدیک سهم میخره با ده درصد میتونه مثبت کنه هدف معلوم نیست

  • ناشناس

    سلام بر همه دوستان وقتی میخوام پول در آوریم میریم از صبح تا شب کار میکنم آخرش هم دستمزد دمان را میگیرم بدون هیچ سود وزیانی بر میگردیم به این روش میگن کسب در آمد با شغل روش دیگر کسب درآمد سرمایه گذاری است که بدون اینکه کار کنیم پول ما کسب سود می کند اگر در سرمایه گذاری اشتباه کنیم زیان بد جوری تنبیه همان می کند من با یازده میلیون تومان در بورس با شیش میلیون زیان دهی خارج شدم که اگه تا حالا مونده بودم تا هشت میلیون زیان خارج میشدم از نصف زیان خارج شدم و پولم را خرج کردم واسه زندگیم که بهتر از سرمایه گذاریم بود ولی آموختم بر روی چیزی که بلد نیستم سرمایه گذاری نکنم و دنبال هیجانات مردم هر لحظه این طرف وآن طرف نرم لا اقل با کم پولی شاد زندگی کنم امیدوارم این مطلب مفیدباشد

  • ناشناس

    دولت داره درو میکنه زورای آخرشو میزنه که بعداز خودش بره تو فرانسه خرج خودش کنه

  • ناشناس

    بی معنی ترین نظریه ها الان از کارشناسای بورس می شنویم/همش دستوریه

  • ناشناس

    اینا از مالیات شارژ ایرانسل یه دونه هزاری نمیگذرن اونوقت توقع داریم گوشت بذاریم جلوی گربه وسالم در بره؟

  • ناشناس

    لطف کنید تمام شرکت ها رو وادار کنید که سود سهام داران را به سجام واریز کنن….ضمنا کلی سود سهامداران از سالهای قبل است که مردم نتونستن دریافت کنن یا مبلغ ناچیزی بوده که ارزش گرفتن و رفتن به بانک رو نداشته حالا که سجام هست همه رو به همین حساب بریزن..

  • ناشناس

    با این کار دولت که همه را به بورس فرا خواند و جیبشون را خالی کرد و ازشون نوسان گرفت میتوان نتیجه گرفت که اولا به دولت اعتماد نکنیم و ثانیا هر چیز که دولت گفت برعکس آن را انجام دهیم و سرمایه گذاری کتیم