کد مطلب: ۶۴۶۲۰۳

زمان افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن مشخص شد

زمان افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن مشخص شد

قاسمی گفت: امروز با مدیران کل راه و شهرسازی توافق کردیم که حداکثر تا مرداد عملیات اجرایی شدن ساخت ۲ میلیون واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، واحدهای نهضت ملی مسکن چه زمانی افتتاح می‌شوند؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت، رستم قاسمی گفت: ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تا مرداد به ۲ میلیون واحد می‌رسد.

به گفته وزیر راه و شهرسازی یکی از اهداف مهم دولت و قانون مجلس اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که خوشبختانه گزارش‌هایی که مدیران کل راه و شهرسازی در خصوص تامین زمین و پیشرفت پروژه‌ها ارائه کرده‌اند حاکی از آن است که روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن روند مناسبی است.

قاسمی می‌گوید، امروز با مدیران کل راه و شهرسازی توافق کردیم که حداکثر تا مرداد عملیات اجرایی شدن ساخت ۲ میلیون واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شود.

برنامه وزارت راه و شهرسازی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دو بخش دو میلیونی است تا بتوان در پایان دولت مردمی وعده دولت را در خصوص مسکن به مرحله عمل رساند.

هم‌اکنون حدود یک میلیون واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مراحل مختلف فوندانسیون تا نازک کاری هستند، در برنامه است تا از مرداد به بعد افتتاح پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار بگیرد.

پیش از این هم اعلام شده بود که پی سازی حدود ۹۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تکمیل شده و پروژه‌ها وارد سایر مراحل ساخت شدند. هم اکنون اراضی ۷۰ درصد از ۴ میلیون واحد مسکونی تامین شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دروغه چون من برج ۷ ثبت نام کردم هنوز پیام ندادن بهم چه برسه به این حرفهای مفت.

  • ناشناس

    معنای افتتاح میدانید ، چیست ؟! مرداد ماه وعده دادند شروع ساخت است و نه افتتاح … !

  • ناشناس

    هه هه هه هه

  • ناشناس

    سلام مردم هنوز برا اورده که ۴۰ میلیون هست موندند آنموقع چطور حرف از افتتاح می‌زنید ما دولتمون حاضر برا کشورا عربی خونه بسازد مجانی مدرسه بسازد مجانی بیمارستان بسازد مجانی و.‌.. ولی حاضر نیست یه طرح مهندسی شده اجرا کند برا خونه دار شدن مردم خودش تازه این آقایون که صبح هر کدام زودتر بلند میشه برا خودش ماده و تبصره می‌پیچد اصلا نمیدوند اجاره نشینی یعنی چه بی پولی یعنی برا همین باد سر دلشون میزنند و هر قیمتی دلشون بخاد میگند حالا علا آله شد شد نشدم نشد والا مگه زمین خدا را کسی پولشا به خدا داده که به قیمت خونشون قیمت رو زمین خدا میزارند مردم و آواره و بی خونه کردند و آرزو خونه دار شدن باید به گور ببرند آقایون مسئول مردونه بیاید یکم برا این مردم دلسوزانه کار انجام دهید به اندازه حقوقی که میگیرید دل بسوزانید آخرش همه میرند تو خونه آخر یه متری و پارچه دو متری پس بیاید خونه مردم آباد کنید تا خونه اخرتون لااقل آباد بشه

  • رضا

    فکر کنم منتظرن خونه گرون بشه بعد شروع به کار کنند.
    توی مسکن مهر الان خونه دویست سیصد میشه خرید.بعد اینا میخان همون رو پانصد با منت بدن به مردم.
    خدا لعنتتون کنه

  • ناشناس

    دروغ است ..‌‌‌.چرا …..چرا…. ر شهر همدان با این مساحت ووسعت وقدمت وپولی که گرفتن ‌.‌‌‌‌هنوز زمین ان مشخص نشده چرا شهر همدان با این همه زمین در گنج نامه ودره وفقیر هنوز نتوانستن مشخص کنند چرا به فکر جیب خود هستن ودر روستا های تارج از شهر هم نتوانستن زمین مشتص کنند معلوم که فقط میخاهن مردم را در تارم از شهر سرکار گذارن چرا چون به زررشان هست ..‌.چرا چرا وام باکک را به خود مردم داده بودن تا الان درهمدان ۱۰۰۰۰۰ هزار واحد ساخته شده بود بیاید تحقیق کنید